استان ها

پرستاران و کادر درمانی بیمارستان 553 ارتش در قزوین تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ عصر روز یکشنبه ، به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) ، پیمان نامدار ، رئیس دانشگاه پزشکی کازوین ، از بیمارستان 553 ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرد و از پرستاران و کادر پزشکی بیمارستان برای همکاری و تلاش تشکر کرد.

نامدار در این جلسه با استقبال از ولادت حضرت زینب (س) گفت: تلاش های کارکنان اختصاص داده شده به بیمارستان ارتش یادآور مبارزات رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و امروز در زمان کرونا ، پرستاران و پزشکان در جبهه سلامت هستند. آنها جان خود را به خطر انداختند تا با ویروس کرونوویروس مبارزه کنند و از سلامت شهروندان آن اطمینان حاصل کنند.

پرستار

هویات الاسلام رضا کربلایی محمدی ، هماهنگ کننده عقیدتی و سیاسی ارتش در مناطق قزوین ، زنجان و همدان ، اظهار داشت: خواهران باید از حضرت زینب (س) الگویی الگو کنند و معنویت خود را تقویت کنند.

وی افزود: امروز شاهد حرکتی ایثارگرانه هستیم که در آن خانواده ها هنگام انتقال بیماران به بیمارستان از مراجعه به عزیزان خود امتناع می ورزند ، اما این پرستاران هستند که بیماران را با آغوش باز پذیرفته و اهمیت بیماران را بیشتر می کنند ، آنها از سلامتی و زندگی خود آگاه هستند.

پرستار 333

هوات الاسلام کاربلای محمدی اظهار داشت: همانطور که فرشتگان الهی منبع عشق هستند ، منبع الهی نیز تغذیه می کند که اگر به آن به عنوان کار نگاه کنیم ، قادر به درک آن نخواهیم بود و نمی توانیم خواهر را فقط از نظر مادی بدانیم بلکه نیاز به آن عشق است. مردم و خدا آن را دوست دارند.

در این مراسم از 553 پرستار و کادر پزشکی بیمارستان AJA منطقه قزاقستان با اهدای لوح تقدیر شد.

دکمه بازگشت به بالا