استان ها

قدردانی سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی از تلاش های کادر درمان بیمارستان بندر انزلی

همانطور که توسط آژانس تیتر اول از گیلان گزارش شده است. در اولین روزهای سال جدید ، رئیس این سازمان ، مهندس سید مهدی نقوی ، به همراه دکتر شرکت کردند. احمد دنیامالی ، نماینده مردم بندرانزلی در پارلمان و چندین عضو و رهبران سازمان منطقه آزاد انزلی. بیمارستان شهید بهشتی بندرانزلی برای تبریک سال نو و اهدای گل. و از تلاش پرسنل این مرکز درمانی در طول سال و شرایط سخت ناشی از بیماری ویروس کرونا قلب در تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران تقدیر و تشکر کرد.

در این بازدید که رهبران شبکه بهداشت و بیمارستان شهیدا بستیستی حضور داشتند ، خانواده های دو شهید مدافع حرم بندارا انزلی. از دکتر سیامک دیوشلی و خانم تهمینه ادیبی به عنوان شهیدان سلامت این شهرستان تقدیر شد.

شایان ذکر است که در مرحله اول اپیدمی بیماری ویروس کرونا قلب ، بندر انزلی به شدت تحت تأثیر این بیماری قرار گرفت و سازمان منطقه آزاد انزلی و فعالان بخش خصوصی در منطقه دستگاه های نظارت قابل حمل ، لباس برای کارکنان پزشکی و سایر موارد ضروری را اهدا کردند. کادر پزشکی و بیماران سخت کرونا همچنان به مسئولیت اجتماعی در قبال شهر بندرانزلی و استان گیلان متعهد است

181b3de1-fbad-4e69-a2b7-a82299c395b4

دکمه بازگشت به بالا