استان ها

۶۰ دستگاه استریل به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کردستان اهدا شد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از سنندج، حسام‌الدین اسعدی مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه آنلاین ایران روز دوشنبه در کردستان در آیبن اهدای این تعداد دستگاه ضدعفونی کننده در سنندج اظهار کرد: این بانک خدماتی و اجتماعی است و از مشتریان مقداری خسارت تاخیر دریافت کرده که وارد حساب‌های بانکی نمی‌شود و در مسئولیت های اجتماعی استفاده می شود.
وی به کمک ۱۰ میلیارد ریالی این بانک به دانشگاه علوم پزشکی کردستان در دوران کرونا اشاره داشت و افزود: هدف این بانک اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه و کمک به رفع نیاز نیازمندان است.
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه آنلاین ایران در کردستان، با بیان اینکه سودی از مشتری دریافت نمی‌شود، ادامه داد: اغلب انجمن های خیریه نزد این بانک حساب دارند و ۲۲۰ هزار مشتری در استان داریم.
اسعدی به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و فرزندآوری اشاره کرد و گفت: این بانک تاکنون ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ پرداخت کرده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان هم، اقدام بانک آنلاین ایران برای اهدای ۶۰ دستگاه استریل ارزشمند دانست و گفت: این دستگاه‌ها در زمینه ضدعفونی سطح و هوا از قارچ و میکروب قابل استفاده است.
بهرام کندائی با بیان اینکه یکی از مولفه های سلامت بحث مسائل اقتصادی است، افزود: کمک خیرین و بخش خصوصی به تجهیز مراکز درمانی، به ارتقای شاخص های سلامت منجر می شود؛ چرا که اعتبارات دولتی محدود است.
وی کمک به حوزه سلامت را رسالت اجتماعی مردم به ویژه خیرین دانست و ادامه داد: این دستگاه‌ها در جاهایی که نیاز است استفاده خواهد شد.

46

دکمه بازگشت به بالا