بهترین های کسب و کارعمومی

چگونه دستگاه حضور و غیاب را گول بزنیم

چگونه دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را دور بزنیم؟

احتمالا همه‌ی ما می‌دانیم که امروزه در تمام ادارات و سازمان‌های دولتی و خصوصی از دستگاه‌های حضور و غیاب برای ثبت تردد کارمندان استفاده می‌شود. در مقاله‌های قبلی هم انواع مختلف دستگاه‌ حضور و غیاب را به شما معرفی کردیم و مزایا و معایب هر کدام از آن‌ها را هم برای شما شرح دادیم. لزوم استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب با توجه به فواید بی‌شماری که این دستگاه‌ها برای سازمان به همراه می‌آورد امری اجتناب ناپذیر است و تقریبا تمامی مدیران سازمان‌‌ها به مزایای بی‌شمار دستگاه حضور و غیاب اصل ایمان آورده‌اند و از آن‌ها استفاده می‌کنند. یکی از پرطرفدارترین انواع دستگاه‌های حضور و غیاب، دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی است که دقت و امنیت بالایی را برای حضور و غیاب کارکنان سازمان فراهم می‌کند. به همین دلیل از دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی در سازمان‌های بی‌شماری استفاده می‌شود. در این مطلب قرار است به این سوال پاسخ دهیم که چگونه دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را دور بزنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید.

تکنولوژی در دستگاه حضور و غیاب

دستگاههای حضور و غیاب تشخیص چهره چیست؟ یکی از جذابترین و جدیدترین مدلهای سیستم تردد بودند که وارد بازار ایران شدند . این دستگاه حضورو غیاب بر اساس اطلاعات بیو متریک که یکی از اصلیترین آنها چهره افراد میباشند کار میکنند . این مدل از دستگاههای حضوروغیاب برخلاف دستگاههای کارتی و اثر انگشتی با توجه به شناسایی اطلاعات منحصر به فرد شخصی ( بیومتریک )  از ایمن ترین و مطمئن ترین دستگاههای تردد به حساب می آیند.

دستگاههای حضوروغیاب تشخیص چهره با استفاده از تکنولوژی به کار رفته در آنها  یک تصویر ورودی توسط دوربین هایی که در دستگاه تعبیه شده است از افراد در حافظه خود ذخیره میکنند که در هنگام شناسایی با استفاده از این اطلاعات نسبت به شناسایی افراد و ثبت حضور و غیاب آنها اقدام میکنند.

برترین برند های حضور و غیاب موجود در بازار ایران  کدام است؟

1- برند Suprema (سوپریما)

Suprema یک شرکت مشهور در حال پیشرفت است که در حال حاضر به عنوان یکی از پیشگامان شیوه‌های استفاده از اطلاعات بیومتریک برای تشخیص هویت شناخته می‌شود. دارا بودن شبکه فروش جهانی در بیش از ۱۳۳ کشور دنیا و فروش محصولات خود به ۵۰ شرکت امنیتی برترِ جهان، باعث شده است که برند Suprema ، به عنوان یکی از برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در جهان شناخته شود. این شرکت در زمینه نوآوری و توسعه مداوم محصولات باکیفیت بیومتریک پیشگام است و محصولات مربوط به کنترل دسترسی و حضور و غیاب آن در بسیاری از حوزه‌ها قابل استفاده هستند. کاربرد غالب دستگاه‌های  Supremaدر برنامه‌های مختلف مانند گذرنامه الکترونیکی، شناسایی جنایی، بازرسی مهاجرت و غیره می باشد.

2- برند Virdi

شرکت union community محصولاتی را در زمینه حضور و غیاب و کنترل دسترسی بیومتریک با برند virdi ، به بازار ارائه کرده است. این شرکت از سال 2000 فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه جزو برترین برندهای جهان محسوب می شود.

محصولات ارائه شده توسط برند virdi، با تکنولوژی های نوین بیومتریک، یعنی تشخیص چهره، تشخیص عنبیه، شناسایی اثر انگشت همراه با کارت و رمز ارائه می شود. دفتر مرکزی برند ویردی در شهر سئول و در کشور کره جنوبی واقع شده است، اما نمایندگی آن در کشورهایی مانند آفریقای جنوبی، هندوستان و حتی کشور امارات متحده عربی نیز احداث شده است.

3- برند ZK

یکی از برندهای موفق دستگاه حضور و غیاب در بازار ایران و جهان برند ZK می باشد، که فعالیت خود را در سال ۱۹۸۵ در قالب یک طرح تحقیق و توسعه بر روی الگوریتم‌های اثر انگشت آغاز کرد. این شرکت در سال ۱۹۹۸ موفق به تولید دستگاه‌های شناسایی اثر انگشت به صورت تجاری شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه اسکن اثر انگشت و تشخیص هویت است.

برند ZK اولین شرکت بین المللی خود را در سال ۲۰۰۲ در کشور چین و در استان شن ژن راه اندازی کرد و از آن زمان تاکنون نمایندگی های زیادی در اقصی نقاط جهان راه اندازی کرده است.

مواردی که در بالا به آن اشاره شد بهترین برندهای تولید کننده دستگاه حضور و غیاب است.

دکمه بازگشت به بالا