بهترین های کسب و کار

مجاز و غیر مجاز کردن استفاده از HTTPS در ESET proxy server

به دلیل محدودیت ایجاد شده از سمت ایست بر روی IP ایران در صورت مشاهده ارور ACT 33 جهت فعالسازی لایسنس از طریق یکی از روش های زیر اقدام کنید:

 

فعال‌سازی لایسنس نود 32 اندروید * تذکر : انجام همه 15 مرحله این آموزش بصورت دقیق الزامی است . در غیراینصورت لایسنس فعال و آپدیت نخواهد شد.

1- ابتدا آخرین نسخه نرم افزار آنتی ویروس را از سایت دانلود و مطابق آموزش، نصب کنید.(بدون وارد کردن لایسنس نصب کنید)

2- پس از نصب کامل آنتی ویروس کلید F5 را بزنید و وارد صفحه تنظیمات نرم افزار شوید.

3- از منوی تنظیمات نرم افزار آنتی ویروس گزینه Tools و سپس Proxy server را انتخاب کنید.

4- مطابق تصویر فوق مشخصات سرور پروکسی را وارد نمایید.(دریافت از پشتیبانی آنلاین)

5- گزینه use proxy server را فعال نمایید.

6- آدرس سرور پروکسی را وارد نمایید.

7- پورت سرور پروکسی را وارد نمایید.

8- گزینه Proxy server requires authentication را فعال نمایید.

9- username را وارد نمایید.

10- password را وارد نمایید.

11- گزینه Use direct connection if proxy is not available را غیرفعال کنید.

12- بر روی گزینه Ok کلید.

13- سیستم را ریستارت کنید.

14- مطابق تصویر زیر کدلایسنس را وارد و نرم افزار آنتی ویروس را فعال کنید.(تا فعالسازی لایسنس صبور باشید Verifying… زمان بر هست)

15- پس از فعالسازی لایسنس در نرم افزار آنتی ویروس گزینه use proxy server را غیرفعال نمایید (مرحله 5 را به حالت اولیه برگردانید) و سیستم را ریستارت کنید تا آنتی ویروس آپدیت شود.

 استفاده از فیلترشکن مطابق با مراحل زیر (الزامی)

لایسنس نود 32: برای حل خطای ACT.33 باید با IP یکی از کشور های افغانستان، آلمان یا آمریکا لایسنس رو فعال کنید. برای این کار میتونید از Geph استفاده کنید. برای دانلود Geph کافی است کلمه Geph را در گوگل تایپ کنید و وارد وب سایت شوید و نرم افزار را دانلود کنید. 1- نرم افزار Geph رو دانلود و نصب کنید و نرم افزار را باز کنید. 2- یک حساب کاربری بسازید.(رایگان) و وارد نرم افزار شوید. 3- دکمه Change Location رو بزنید و یکی از سرورهای کشور آمریکا را انتخاب کنید سپس روی Connect کلیک کنید. 2- آنتی ویروس را یاز کنید. کلید F5 را بزنید. 3- در منوی سمت چپ Tools را انتخاب کنید سپس روی Proxy server کلیک کنید. 4- ویژگی Use proxy server را فعال کنید و در قسمت Proxy server عبارت 127.0.0.1 را وارد کنید و در قسمت پورت عدد 9910 را وارد کنید. 5- ویژگی Use direct connection if proxy is not available را حتما غیر فعال کنید. 6- سیستم را ریستارت کنید. 7- بعد از اینکه سیستم بالا آمد به هیچ عنوان آنتی ویروس را باز نکنید. 8- نرم افزار Geph را باز کنید و دکمه Change Location رو بزنید و یکی از سرورهای کشور آمریکا را انتخاب کنید سپس روی Connect کلیک کنید. 9- بعد از اینکه اطمینان پیدا کردید Geph متصل شده است آنتی ویروس را باز کنید و لایسنس را وارد کنید. 10- بعد از اکتیو شدن،ویژگی Use proxy server را غیر فعال نمایید.

1- از سایت eset.com آخرین نسخه آنتی ویروس را دانلود و نصب کنید. 2- با استفاده از یک نرم افزار تغییر IP مانند(سایفون psiphon) جهت فعالسازی لایسنس میتوان استفاده کرد.

3- نرم افزار سایفون رو باز کنید، روی Setting کلیک کنید.

4- روی Local Proxy Port کلیک کنید. در قسمت HTTP/HTTPS عدد 8080 را وارد کنید و روی Apply Changed تغییرات را ذخیره کنید. آنتی ویروس را باز کنید. کلید F5 را بزنید.

5- در منوی سمت چپ Tools را انتخاب کنید سپس روی Proxy server کلیک کنید.

6- ویژگی Use proxy server را فعال کنید و در قسمت Proxy server عبارت 127.0.0.1 را وارد کنید و در قسمت پورت عدد 8080 را وارد کنید.

7- ویژگی Use direct connection if proxy is not available را حتما غیر فعال کنید، سپس روی OK کلیک کنید.(شماره 11 تصویر)

8- سیستم را ریستارت کنید.(الزامی)

9- بعد از اینکه سیستم بالا آمد به هیچ عنوان آنتی ویروس را باز نکنید.

10- سایفون را باز کنید و به یکی از کشورهای آمریکا یا آلمان متصل کنید.

11- بعد از اینکه اطمینان پیدا کردید سایفون متصل شده است آنتی ویروس را باز کنید و لایسنس را وارد کنید.

12- بعد از اکتیو شدن آنتی ویروس، ویژگی Use proxy server را در آنتی ویروس غیر فعال نمایید.

نکته: تمام مراحل فوق را پشت سر هم نجام دهید.

در صورت فعال نشدن کارت شبکه خود را یکبار disable و enable کنید سپس مرحله 3 به بعد را انجام دهید.(توجه کنید ارتباط اینترنت شما قطع و وصل میشود)

 

دکمه بازگشت به بالا