حوادث

دستگیری سارق کابل های برق توسط مرزداران هنگ مرزی آستارا

تیتر اول/گیلان فرمانده هنگ مرزی آستارا از دستگیری یک نفر سارق و کشف مقادیری اقلام مسروقه توسط ماموران گروهان مرزی خانبلاغی خبر داد.

سرهنگ هادی قاسمی در گفت وگو با خبرنگار تیتر اول در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: ماموران گروهان مرزی خانبلاغی شهرستان مرزی بندر آستارا در راستای اجرای دستورالعمل امنیت محله محور، گزارشی را مبنی بر حضور سارق حرفه ای در سطح حوزه دریافت کردند و بلافاصله مراتب را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران مرزبانی با انجام اقدامات اطلاعاتی به محل اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر سارق شدند، افزود: از وی به مقدار ۲۰ متر سیم کابل برق به همراه آلات و ادوات مربوطه کشف و ضبط شد.

فرمانده هنگ مرزی آستارا خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

قاسمی در ادامه حضور مرزبانان با غیرت، شجاع و آماده در منطقه را مایه دلگرمی همه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: ما باید قدردان صلابت در مرزهایمان باشیم

وی با تاکید بر اینکه مرزبانان هنگ مرزی آستارا ارتباط بسیار خوبی با مرزنشینان دارند که این تعاملات سبب افزایش امنیت در این شهرستان مرزنشین شده است، افزود: مرزبانان هوشیار هنگ مرزی آستارا با جان و دل و آمادگی دفاع کامل از مناطق مرزی، در خدمت برقراری امنیت پایدار در مرزهای ملی هستند.

انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا