بهترین های کسب و کارعمومی

معرفی و آشنایی کامل با رویال کنین رنال سگ

اگر شما نیز صاحب یک سگ یا گربه باشید احتمالاً این را تجربه کرده باشید که پس از خریداری یک غذا برای پتتان او از آن غذا استقبال نکند و به مذاقش خوش نیاید !!

نظرسنجی های ما بین صاحبان سگ و گربه ها و نظرات کاربران در اینترنت نشان می دهد که محصولات شرکت رویال کنین در سگ و گربه ها طرفداران زیادی داشته و استقبال آنها از غذاهای این برند درجه بالای رضایتمندی صاحبان پت را به همراه داشته است.

 

به همین منظور تصمیم گرفتیم در این مجله اینترنتی به معرفی برند رویال کنین بپردازیم تا شما همراهان عزیز بیشتر با محصولات این شرکت آشنا شوید و خرید غذای سگ و خرید غذای گربه را به شکل مطمئن و با آگاهی کامل را تجربه کنید.

انتشارات برند رویال کنین

در سال ۱۹۹۷ انتشارات شرکت رویال کنین افتتاح شد وظیفه این انتشارات ایجاد دایره المعارف سگ ها و گربه ها بوده و هست .

 

همچنین این انتشارات کتبی در زمینه های اصلاح نژاد و تغذیه تولید کرد این نوشته ها به ۱۵ زبان دنیا ترجمه و منتشر شده است.

 

به علاوه مجله Focus که نوعی فصلنامه علمی است و اکنون Veterinary Focus نامیده می‌شود و به ۱۱ زبان زنده دنیا ترجمه شده است هم از تولیدات انتشارات شرکت رویال کنین است.

نارسایی کلیه در حیوانات خانگی
بهترین کاربرد محصولات رنال در زمینه درمان نارسایی کلیه سگ و گربه است. اگر حیوان خانگی شما مبتلا به نارسایی کلیه تشخیص‌داده‌شده است، تغذیه با رژیم غذایی مناسب یک عنصر کلیدی در درمان و مدیریت علائم آن خواهد بود.

وقتی حیوان سالم است، کلیه‌ها وظایف کلیدی متعددی از جمله فیلترکردن سموم از خون را انجام می‌دهند. نارسایی کلیه منجر به کاهش تدریجی عملکرد مؤثر کلیه‌های حیوان خانگی شما می‌شود. اگر کلیه‌های حیوان از کار بیفتند، دیگر سموم را به طور کامل از سیستم دفع نمی‌کنند و باعث تجمع سموم در خون حیوان خانگی شما می‌شود.

اگرچه هیچ درمانی برای بیماری مزمن کلیه در حیوانات خانگی وجود ندارد، اما در بسیاری از موارد می‌توان این بیماری را از طریق یک رژیم‌درمانی مدیریت کرد. نگه‌داشتن حیوان در یک رژیم‌درمانی سخت ممکن است به او کمک کند تا ماه‌ها بسته به شرایط خاص خود از کیفیت زندگی خوبی برخوردار شود. با ادامه مقاله «تفاوت بین غذاهای رنال رویال کنین» همراه ما باشید.

در صورت مشکوک شدن به بیماری جدی، دامپزشک شما یک معاینه فیزیکی کامل (از جمله مشاوره تغذیه) برای حیوان خانگی شما انجام خواهد داد. اگر تشخیص داده شود که حیوان مبتلا به بیماری کلیوی است، قبل از اینکه دامپزشک درمان مناسب را توصیه کند، شدت بیماری و تعدادی از عوامل فردی مانند سلامت و سن آنها ارزیابی می‌شود.

درمان بیماری کلیوی اغلب شامل تعدادی تغییر یا محدودیت‌های غذایی همراه با داروها می‌شود. درحالی‌که داروها عمدتاً برای کاهش علائم بیماری استفاده می‌شوند، یک رژیم‌درمانی به کند کردن پیشرفت بیماری کمک می‌کند و به کاهش کارهایی که کلیه‌های حیوان خانگی شما باید انجام دهند کمک می‌کند.

توضیحاتی در خصوص کمپانی رویال کنین

رویال یک کمپانی فرانسوی است که کیفیت بسیار بالای محصولات آن، زبان زد خاص و عام است. این شرکت غذاهایی اختصاصی برای نژادهای مختلف تولید می کند که فرمول سازی آن توسط متخصصان حرفه ای در این زمینه و با استفاده از به روز ترین اطلاعات دنیا، انجام می شود.

به دلیل ممنوعیت های واردات و همچنین عدم وجود پشتیبانی این کمپانی در ایران، برخی افراد سودجو، محصولاتی بی کیفیت و تقلبی با نام این برند، به بازار عرضه می کنند. خوشبختانه محصولات این شرکت، به دلیل کیفیت بسیار بالای بسته بندی و ویژگی های متمایزی که دارند، به راحتی قابل شناسایی هستند. از این رو، جای هیچ گونه نگرانی نیست. در ادامه با ما همراه باشید که ویژگی های محصولات اصل را به طور کامل به شما توضیح دهیم.

در وب سایت ما تمامی محصولات رویال کنین رنال سگ اصل با قیمت مناسب برای خرید موجود است. کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید تا از موجودی وب سایت ما آگاه شود.

دکمه بازگشت به بالا