سلامت و تندرستی

آمادگی دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجویان پیراپزشکی

به گزارش شفافا ، محمد مهدی طهرانیچی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از تکمیل ظرفیت رشته پیراپزشکی دانشجویان خبر داد.

وی نوشت: “تا سال 1995 ، دانشگاه آزاد کنکور جداگانه برگزار می کرد ، اما در سال 1996 برای اولین بار به بهانه سیستم سازی جذب دانشجو ، بدون توجه به شرایط فرایند جذب در دانشگاه آزاد اسلامی ، تأسیس شد. مواردی که با اجازه هیئت ارزیابی و پذیرش ، این مصوبه از سال 1997 به اجرا درآمده است.

امسال دانشگاه آزاد نیز برای پرکردن جای خالی پزشک امدادگر اقدام کرد.

متأسفانه رئیس سازمان سنجش که دبیر سازمان سنجش نیز هست ، با سازمان سنجش ملاقات نکرد و اجازه دانشگاه را برای گرفتن مجوز نداد (تنها اقدامی که سازمان سنجش انجام داد: گفتگو با وزارت بهداشت).

اکنون به داوطلبان محترم اطلاع می دهد که با تمدید مراحل فوق ، فرصت ثبت نام در ترم دوم منقضی می شود ، بنابراین اگر جلسه دیرهنگام هیئت ارزیابی برگزار شود و امکان توافق با درخواست دانشگاه آزاد وجود داشته باشد ، امکان ثبت نام وجود دارد؛ بنابراین ، متقاضیان معتبر باید توجه داشته باشند که اگر جلسه هیئت ارزیابی در اسرع وقت توسط رئیس سازمان سنجش قبل از پایان دوره ثبت نام برگزار شود ، دانشگاه آزاد آماده ثبت نام داوطلبان خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا