جامعه

تبدیل شبکه شاد به سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی (LMS)

رئیس مرکز هماهنگی و حوزه انتخابیه این وزارتخانه گفت: “شبکه اجتماعی شاد به یک سیستم آموزش یادگیری تبدیل می شود و یک سیستم مدیریت یادگیری (LMS) ایجاد می شود.”

به گزارش تیتر اول ، علی باقرزاده در سفر به استان کرمان برای بررسی آمادگی برای آغاز سال تحصیلی و همچنین یک جلسه ویدئو کنفرانس با اعضای هیئت مدیره آموزش و پرورش و مدیران شهری و منطقه ای و رهبران آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تعمیرات ، تجهیزات ، پیشرفت ها ، زیباسازی ، ارتباط معلمان ، درجه بندی و غیره ، اما امسال علاوه بر همه این آمادگی ها ، برای شروع سال تحصیلی جدید ، آمادگی ویژه دیگری نیز لازم است و آن آمادگی برای کار در شرایط تغییر و بحران است. .

وی افزود: به دلیل شیوع بیماری عروق کرونا امسال شرایط در حال تغییر است و باید برای هرگونه تغییر در وضعیت بحرانی آمادگی لازم را داشته باشیم.

رئیس مرکز هماهنگی بابانیا و وزارت آموزش و پرورش گفت: “حتی در شرایط سفید نیز باید برای شرایط بحرانی آماده باشیم و در شرایط بحرانی باید سریع تصمیم بگیریم.” ما واضح و درست هستیم.

باقرزاده با اشاره به سه مورد ادامه روند آموزش و یادگیری مداوم ، اظهار داشت: در شرایط فعلی ما با وضعیت یادگیری رو در رو یا فاصله از جمله معلم مرکزی یا کلاس درس مدرن دانش آموز محور با استفاده از فناوری اطلاعات یا فناوری سنتی و غیر اطلاعاتی روبرو هستیم. .

وی خاطرنشان کرد: هدف اصلی وزارت آموزش و پرورش ادامه دارد و این بدان معناست که آموزش و پرورش در هر شرایطی بسته نخواهد شد.

رئیس مرکز هماهنگی وزارت آموزش و پرورش 8 برنامه و محور را در بحث آموزش مجازی مطلوب و مؤثر دانست و گفت: معلم اصلی ترین فرد است که وظیفه اطمینان از یک جریان یادگیری استراتژیک و پایدار را بر عهده دارد.

باقرزاده با اشاره به نقش عملی خانواده ها در موفقیت آموزش الکترونیکی اظهار داشت: خانواده ها همکاران ، همکاران جدی ، دستیاران تدریس و معلمان دوم دانش آموزان هستند و امسال خانه اولین مدرسه است.

وی اظهار داشت: برنامه درسی انعطاف پذیر است و اصولگرایان و معلمان می توانند با توجه به نیاز دانش آموزان در مورد برنامه درسی تصمیم گیری کنند ، در حالی که استراتژی تدریس بر عهده معلم است و معلم در درجه اول مسئولیت فرایند آموزش-یادگیری را بر عهده دارد.

رئیس مرکز هماهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیریت و بخش آموزش در بحث در مورد آموزش مجازی نقش حمایتی ایفا می کنند و بدنه اصلی با مدرسه و معلم است. رشد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، باقرزاده افزود: یک دانش آموز یک مرکز است ، او باید تصمیم بگیرد ، باید مهارت های یادگیری مستقل را بیاموزد و یک شبکه شاد وسیله ای برای برقراری ارتباط است ، نه یک هدف خوشحال و نسخه جدید. فرصت ها برای کمک به معلم برای بازدید ، یافتن ، گزارش ، تأیید ، ذخیره مطالب در یک فضای خصوصی و غیره است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا