جامعه

نتایج آزمون مشمولان قانون تعیین تکلیف آموزش و پرورش اعلام شد

دانشگاه فرهنگیان نتایج آزمون نهایی جامع در گروه اول را به مشمولان قانون وظیفه وزارت آموزش و پرورش ، “سیستم مروارید” HR.CFU.AC.IR اعلام کرد.

به گزارش تیتر اول ، آخرین آزمون جامع اولین گروه از دارندگان حق پست وزارت آموزش و پرورش برای اولین بار در کشور برگزار شد و شرکت کنندگان در این آزمون می توانند با ورود به “سیستم مروارید” در تاریخ نهایی از نتایج نهایی آزمون مطلع شوند. وب سایت HR.CFU.AC.IR.

بر اساس این گزارش ، از مجموع 24561 نفر شرکت کننده در آزمون ، 21187 نفر موفق به کسب نمرات در عمل ، امتحانات فرهنگی و کتبی و همچنین گواهی صلاحیت در تدریس و ارتقاء روند اشتغال در آموزش و پرورش شده اند. رسیده است.

بر این اساس ، طبق قوانین امتحان ، اگر حد نصاب شرکت کنندگان در آزمون 14 یا بیشتر و تعداد امتیاز فرهنگی 12 یا بیشتر باشد ، دلیل عدم شرکت در آزمون مربوط به قسمت کتبی آزمون جامع نهایی است.

بر اساس این گزارش: طبق امتحانات گروه دوم وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه 3 سپتامبر سال جاری ، افرادی که به دلایلی موفق به کسب حد نصاب نشدند می توانند به این گروه ملحق شوند و در آزمون شرکت کرده و مجدداً برای موفقیت در آزمون تلاش کنند.

همچنین شرکت کنندگانی که درخواست بازبینی نتایج آزمون را دارند. به محض مشاهده نتایج آزمایش ، می توانند اعتراض خود را در “سیستم مروارید” تا پنجشنبه 25 سپتامبر ، ساعت 12 ظهر ثبت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، شایان ذکر است ؛ نتایج تحقیقات درباره اعتراضات اشخاص مشمول قانون تخصیص وظایف وزارت آموزش و پرورش روز یکشنبه 14 شهریور با استفاده از “سیستم مروارید” اعلام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا