فرهنگ و هنر

تاکید آیت الله مکارم شیرازی بر نظارت بیشتر دولت بر بازار

تیتر اول / قم اداره تقلید شیعیان با اشاره به هزینه ها و مشکلات بالای جامعه گفت: دولت باید بازار را رصد کند ، حل مشکلات اجتماعی ایجاب می کند که همه مسئولان به بهترین شکل ممکن وظایف خود را انجام دهند.

اداره تقلید شیعیان آیت الله مکارم شیرازی ظهر امروز در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی کاظما خاوازی گفت: وزارت کشاورزی یکی از وزارتخانه هایی است که ارتباط زیادی با خسارات جانی دارد و هرگونه تغییر روی زندگی مردم تأثیر می گذارد.

وی بابیان اینکه وزارت کشاورزی باید قوی باشد ، افزود: این وزارتخانه باید واسطه ها را از میانجی گری قطع کند ، متخلفان را شناسایی کرده و آنها را به محاکمه بکشاند.

اداره تقلید شیعیان بر مبارزه با فساد تأکید کرد و گفت: صداوسیما وظیفه دارد با وزارت جهاد کشاورزی همکاری کند.

این استاد سمینار با اشاره به گرانی و مشکلات جامعه گفت: دولت باید بازار را رصد کند ، کالاهای اساسی با ارز دولتی وارد می شود اما با ارز آزاد فروخته می شود و از این نظر دولت کنترل نمی کند.

آیت الله مکارم شیرازی گفت: مبارزه با فساد کاری نیست که یک نفر بتواند آن را انجام دهد ، اما مسئولان باید به صورت هماهنگ و با کمک یکدیگر به حل مشکلات بپردازند و رسیدگی به مشکلات اجتماعی نیازمند این است که همه مسئولان وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا