استان ها

تأکید استاندار البرز بر نظارت بر بازار

به گزارش تیتر اول از البرز؛ وی در ستاد تنظیم بازار و اقدام مشترک ستاد مجتبی عبداللهی با اشاره به تلاش دولت برای بهبود معیشت مردم افزود:

وی ادامه داد: پر واضح است که ارز ترجیحی از طریق این فرآیند توزیع، تهدیدی برای تولید و مشوقی برای افزایش واردات است و همه اینها باعث شده تا بودجه هنگفتی صرف یارانه شود که برای مردم قابل لمس نیست.

عبداللهی گفت: تخصیص ناعادلانه یارانه به کالاهای اساسی در توزیع ارز ترجیحی چالش و دغدغه جدی دولت بوده است، از این رو دولت سیزدهم از بدو تاسیس اراده قوی برای ساماندهی این امر داشته است.

وی افزود: پیش بینی می شود در روند این سازمان تغییراتی در نرخ ها در بازار داشته باشیم اما نحوه جبران آن نیز در قانون مشخص است.

استاندار البرز گفت: در این عملیات اقتصادی تمام سود یارانه ها نصیب مردم می شود و البته تمام حقوق مردم در دستان سودجویان سلب می شود.

وی افزود: با توجه به رویکرد و برنامه ریزی های تبیین شده از سوی رئیس جمهور محترم، به جای حذف واقعی ارز ترجیحی باید گفت که این طرح نوعی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه به کالاهای اساسی است نه حذف.

عبداللهی گفت: اکنون هر 3 نیرو با یکدیگر متحد و منسجمتر شده اند تا این سازمان تحقق یابد و رضایت مردم را به دنبال داشته باشد لذا ما به عنوان کارگزاران نظام در استان باید در اجرای این طرح مشارکت کامل داشته باشیم. ما خواهیم کرد.

وی افزود: به مردم شریف استان این اطمینان را می دهم که استان با تمام توان برای اجرای صحیح این طرح و نظارت جدی بر بازار بسیج شده است و کمبودی در ذخایر اساسی وجود ندارد.

48

دکمه بازگشت به بالا