استان ها

ضرورت نظارت و کنترل بیشتر بر وضعیت فعلی مشهد

به گزارش Khabar Online از مشهد: دکتر مهدی قلیان در جلسه هماهنگی اجرای پروتکل های بهداشتی در حیاط حرم رضوی با حضور مدیر درمان آستان قدس و نمایندگان سازمان هلال احمر ، انجمن پزشکی بسیج ، امام رضا (ع) حضور یافت. بیانیه ای توسط مرکز بهداشت ثامن در شهر مشهد بیان شده است: با توجه به حضور زائران علی ابن موسی الرضا (ع) از سراسر کشور ، در حالی که هر یک از مناطق و شهرهای کشور از نظر شیوع تاج قرمز است ، وضعیت مشهد گفت. که بر اهمیت نظارت و کنترل شهر تا حد ممکن تأکید دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به بحران فعلی کرنا و حضور زائران در مشهد ، خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه در حرم مطهر رضوی مقدس ارائه می شود.

معاون وزیر بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، نظارت بر اسکان ، واحدهای صنفی ، اماکن عمومی ، رستورانها و مناطق تولید و تأمین مواد غذایی را مهمترین این خدمات عنوان کرد و گفت: باید به مردم یاد دهیم که در سلامت کامل با تاج زندگی کنند. کنترل ویروس کروناویروس در کشور سبز.

دکتر قالیان تأکید کرد: برای موفقیت در کنترل و مراقبت از کرونا در حرم مطهر ، رهبری باید به عنوان یک نهاد واحد انجام شود و سایر سازمان ها و ادارات نیز ملزم به همکاری و مشارکت هستند.

معاون درمان سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، تجربه همدلی همه بهترین سازمانها و نهادهای استان در کنترل عروق ویروس کرونا را بهترین آموخته های این بحران عنوان کرد و گفت:

46

دکمه بازگشت به بالا