استان ها

بی‌توجهی به مسائل اجتماعی گریبانگیر مدیران شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، نشست تخصصی و هم اندیشی کارگروه تفکر، تربیت و اسلامی سازی دانشگاه به مناسبت 9 و 23 دی ماه (روز بصیرت و شرط بندی) برگزار شد. ملل با استان) با حضور یک گروه تحصیلکرده برگزار شد دانشگاه و اعضای شورای مرکزی دانشکده خراسان رضوی دانشگاه آزاد اسلامی در دانشکده فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد برگزار شد.


بیشتر بخوانید:

علم، استقامت، سرعت و سبقت از ویژگی های اصلی شهید سلیمانی است


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در این دیدار گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، جان باختن شهید سردار دلها از حضور این شهید بزرگتر است و با ارتحال جبهه مقاومت نیرومندتر می شود. سردار سلیمان».

محسن مرادی با تأکید بر «مدیریت هوشمندانه تصمیم گیری» افزود: با «مدیریت هوشمندانه تصمیم گیری» و «هوشمندی در تصمیم گیری»، امروز مدیران وسواس فکری به مشکلات اجتماعی دارند و اگر برای حل مشکلات اجتماعی و خانوادگی در خارج از جامعه تلاش کنیم، درگیر مشکلات اجتماعی هستیم. جایی نمیره . .

وی با بیان اینکه اساتید و جامعه نخبگان مسئولیت بزرگی در حل مشکلات جامعه دارند، گفت: بصیرت به معنای تجزیه و تحلیل ابعاد مسئله، جلوگیری از خشونت شخصی و اتخاذ تصمیماتی است که به نفع عموم و همه باشد.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه غفلت و سرقت دو کلمه کلیدی است که مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان عمومی مطرح کردند، ادامه داد: استکبار همیشه غارت و چپاول است. از منابع مادی ملی با سوء ظن استفاده کرده و فضایی مه آلود برای رسیدن به اهداف تهدیدآمیز خود ایجاد کنند.

حجت الاسلام جواد مهدوی با اشاره به اینکه دانشگاه کارخانه انسان سازی و تحول در جامعه است، افزود: نباید اجازه دهیم دشمن با شعور و بصیرت این فضا را ایجاد کند.

علی امینی، معاون سیاسی و تحلیلگر بسیج سازمان اساتید دانشگاه استان خراسان رضوی نیز یادآور شد: تاب آوری فکری و عقیدتی، تاب آوری عملی، روحیه جهادی و انقلابی، آگاهی از خطر و تهدید، یادگیری و ولایتمداری در دهه نهم مهم بوده است. /11 حماسه.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا