ورزش و نشاط

استادان بسیجی طلایه‌دار تولید قدرت اجتماعی برای «جهاد تبیین»

به گزارش خبرگزاری آنا، خبرنگار گروه استانی آنا از باجنا، شید حسن هاشمی در مراسم یادواره شهید دکتر چمران از نقش موثر اساتید بسیا در آگاهی بخشی و مقابله با آن تجلیل کرد. هجمه به استکبار جهانی کمک شایانی به پیشرفت علم ملی دارند و محرک تفکر ناب انقلابی در مراکز آموزش عالی هستند.

وی افزود: تاکیدات و بیانات رهبر معظم انقلاب بهترین الگو و تدبیر برای اساتید بسیا است. بسیج متشکل از نیروهای مصمم و وفادار است و این قشر پویا، راستین و وفادار یادگار امام حسین(ع) و عامل بسیار قدرتمندی در تقویت وحدت، اقتدار و امنیت ملی است. این نیروی قدرتمند و مردمی نقش مهمی در ساخت و شکوفایی توانمندی های کشور دارد. مقام معظم رهبری در بیانیه بسیار مهم مرحله دوم انقلاب اسلامی دیدگاه بسیار روشن و امیدبخشی را بیان کردند. لذا اساتید بسیا دانشگاه آزاد اسلامی نقش مؤثری در تبیین مصداق حیاتی جهاد و اجرای اهداف متعالی این بیانیه و اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد هراسانای جنوبی اعلام کرد: شهید چمران از علمای مومن و انقلابی بود که با اخلاص، انکار و عزم راسخ در خدمت اهداف شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. لذا ترویج تفکر انقلابی و تقویت روحیه بسیجی ضروری است.

اساتید بسیجی در تولید قدرت اجتماعی پیشگام هستند

معاون سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی نیز گفت: اساتید بسیجی رسالت مهمی در دانشگاه و جامعه دارند. اساتید بسیجی در ایجاد قدرت اجتماعی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهاد تبیین پیشگام هستند.

استادان برجسته باسیا در ایجاد قدرت اجتماعی

حجت الاسلام محمد حاجی زاده افزود: اساتید بسیجی می توانند در پرورش نخبگان مصمم و انقلابی برای تبیین صحیح مشکلات و تقویت فعالیت های موثر در راستای رفع مشکلات جامعه بسیار موثر باشند. بیانیه اساتید بسیا خطاب به اساتید بسیا که گفت: فعالیت اساتید بسیا صرفاً آموزش، پیشرفت علمی، نوآوری و جوهره دانش و زبان آمیخته با اخلاق و تربیت بدنی و تلاش برای یادگیری دوگانه نیست. این نیز از وظایف استاد علوم است و شما بسیجیان می توانید در همه این عرصه ها پیشگام باشید.» اهمیت بسیج معلم را بیان می کند.

وی گفت: دانشگاه محل اساتید متفکر و مصمم است و بسیجیان شریان اندیشه و راهبرد و دانشجویان مروج آن اندیشه ها در سراسر جامعه هستند. بسیج معلم نقش مهم و موثری در تربیت مردم تراز انقلاب اسلامی دارد.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا