استان ها

متولیان فرهنگی در «جهاد تبیین» سیاست‌گذاری کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، جلسه یک روزه شورای فرهنگ دانشجویی خراسان رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور محسن مرادی رئیس دانشگاه، معاونان و مدیر فرهنگی مرکز فرهنگی بهزیستی استان برگزار شد.

سخنگوی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این نشست با اشاره به کلیدواژه های غفلت و سرقت به عنوان دو کلیدواژه مهمی که مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر خود به آن اشاره کردند، گفت: حضرت آقا در این باره از ما سوال کردند. فضا مه آلود، زمانی که دشمنان جوانان ما غفلت کردند و جامعه ناامید و ناامید از تبیین جهاد؛ پس الان وقت آن است که نهادهای فرهنگی دست به سلاح ببرند و توضیح دهند توضیح جهاد ایجاد یک خط مشی (بیشتر بخوانید)

حجت الاسلام جواد مهدوی با تاکید بر عدم تعطیلی کار فرهنگی در هر شرایطی از کسب رتبه برتر کشوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در ثبت نام مسابقات قرآن و عترت خبر داد و گفت: این مهم به دلیل همکاری و همکاری است. یکدلی.” فرهنگ ها استان تملک شده است و از این بابت از تمامی کادر فرهنگی واحدهای دانشگاهی تشکر می کنم.

وی اساتید معاونت آموزشی دانشگاه و اساتید همفکر را دو ظرفیت مهم دفتر نمایندگی نهاد پیشرو برشمرد و افزود: نهاد مدیریتی آمادگی دارد این ظرفیت ها را در اختیار متولیان فرهنگی قرار دهد. به اساتید گروه آموزشی نباید فقط به عنوان یک استاد علمی نگاه کرد. از این توانایی ها در امور فرهنگی به طور جدی استفاده کنید. چون در دانشگاه آزاد اسلامی اساتید بسیار ارزشمندی داریم. کارمندان و خانواده هایشان را در یک کلاس فراموش شده برنامه ریزی کنید.

برگزاری جشنواره های مولود کلم، رشد و مهدویت

نهادهای فرهنگی باید سیاست گذاری کنند

در این نشست معاون دانشجویی و فرهنگی مشهد آزاد اسلامی و دبیر شورای تخصصی فرهنگی استان نیز میزبان جشنواره های ایجاد شده توسط کعبه بودند. جشنواره قیام و جشن مهدویت از سیزدهم رجب تا نیمه شعبان در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی اعلام شد.

حجت الاسلام رضا عباسپور تاکید کرد: نگاه به جزایر معضلات فرهنگی استان توجیهی ندارد و باید در برنامه های فرهنگی خود ادغام شویم. در استان خراسان رضوی بسیاری از کارگران اهل هنر و ذوق هستند و باید به سراغ آنها برویم. برای کارمندان و خانواده های کارمند کار فرهنگی انجام دهید. روی نیروی انسانی دانشگاه کار کنید و از ظرفیت ارگان ها و نهادهای فرهنگی شهرستان استفاده کنید.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا