جامعه

نرخ ناباروری در چهارمحال و بختیاری نگران‌کننده است

تیتر اول/ چهارمحال و بختیاری معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه نرخ ناباروری در چهارمحال و بختیاری بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: نرخ ناباروری در کشور 20 و در چهارمحال و بختیاری 28 است که نگران کننده است.

انسیه خزعلی دهم خردادماه در جلسه هیات مدیره خزعلی چهارمحال و بختیاری با حضور رئیس جمهور گفت: اعتبار ایجاد خانه های امن و توانمندسازی بانوان است.

معاون رئیس جمهور در امور بانوان و خانواده افزود: بانوان کارآفرین در شهرستان شهرمه و بختیاری زیاد هستند که 202 برگزیده زن در استان از امکانات ورزشی مناسبی برخوردار نیستند.

وی با اشاره به اینکه آموزش اجباری ازدواج در چهارمحال و بختیاری مزیت محسوب می شود، خاطرنشان کرد: 44 درصد اختلافات بین زوجین منجر به صلح و سازش می شود که این یک مزیت است.

خزعلی با اشاره به اینکه نرخ ناباروری در چهارمحال و بختیاری بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: نرخ ناباروری در کشور 20 است اما در چهارمحال و بختیاری جای نگرانی دارد، مراکز ناباروری استان ها توانسته اند 48 مورد را درمان کنند. درصد بیماری . .

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه چهارمحالا و بختیاری جزو اولین استان های مهاجرپذیر است، گفت: این موضوع برای بانوان مشکلاتی را به همراه دارد و آنها پاسخگو هستند.

وی در پایان گفت: توانمندسازی زنان خانه دار در حوزه اشتغال خرد کشاورزی در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا