استان ها

دعوت رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از استانهای چهارمحال و بختیاری ، سجاد رستمی رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان با انتشار گزارشی از افراد به ویژه مخاطبان مورد نظر برای شرکت در یازدهمین جشنواره کتاب رضوی دعوت کرد. متن گزارش به شرح زیر است:

به نام خدا

تمدن اسلامی ، با ادامه تمدن های بشری قبلی ، بیشترین مشغول دانش ، تحقیق ، خواندن و نوشتن ، یادگیری و تدریس بوده است و در دنیای امروز فرهنگ ادبی ، با توجه به تأثیر آن ، همه باید توجه ویژه ای به کلاس برای استفاده از دشمن داشته باشند. تهاجم و تله در برابر دیدگاههای فرهنگ اصیل اسلام.

امروزه برپایی جشنواره ها و سمینارهای علمی و فرهنگی از جمله جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از راه های تبیین و نهادینه سازی فرهنگ و تمدن است و کتاب یکی از مهمترین ابزارها برای نیل به اهداف والای این جشنواره است؛ این جشنواره که نقش م effectiveثری در اشاعه تمدن اسلامی ، فرهنگ ناب رضوی و افزایش آگاهی و شناخت مردم از شیوه زندگی اهل بیت (ع) و همچنین ارتباط نزدیک بینندگان با دین بزرگان کلیسا و خانواده اهل بیت (ع) ، به ویژه حضرت رضا (ع). بنابراین به جرات می توان گفت که مروجین فرهنگ رضوی راویان تمدن اسلامی هستند و همکاری مسئولان با مسئولان این موضوع و شرکت عموم مردم در این جشنواره مطمئناً این رویداد را پربارتر و پرشورتر از همیشه خواهد کرد.

شرکت در این جشنواره کتابخوانی موجب ترویج و گسترش فرهنگ باشکوه رضوی ، رشد معنوی و آشنایی دقیقتر با زندگی آموزشی ، اخلاقی و عملی اهل بیت (ع) و زمینه سازی برای شاخص اخلاقی و تربیتی نسل جدید.

به همین دلیل است که من از همه مردم ، به ویژه صنعتگران ، معدنچیان ، بازرگانان و جوامع تجار ، بازار و جامعه کارگری استان می خواهم که در این جشنواره باشکوه مذهبی و فرهنگی شرکت کنند.

48

دکمه بازگشت به بالا