عمومی

دستگیری کلاهبردار متواری در چهارمحال و بختیاری – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ جعفر نفر صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری فردی که خود را مالک فروشگاه زنجیره‌ای معرفی و از ۵۰ شهروند بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود در عملیات مأموران این پلیس خبر داد.

وی بیان داشت: در پی وصول پرونده‌ای از مرجع قضائی مبنی بر شناسایی و جلب یک کلاهبردار متواری، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ نفر افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم در پوشش مالک فروشگاه زنجیره‌ای وبا تبلیغ بر تأسیس رستوران در شهرکرد از تعداد کثیری از افراد مبالغی از حدود ۲ میلیارد ریال تا ۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۲ به بعد به بهانه سرمایه گذاری در پروژه‌های مذکور اخذ و در ابتدا جهت حصول اطمینان شکات به مدت چندین ماه سودهای مشارکت غیر عرفی به آنان پرداخت کرده است که با حصول اطمینان شکات و سودهی مقطعی به آنها مبالغ هنگفتی در حدود ده سال گذشته تا کنون از شهروندان کلاهبرداری کرده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: مأموران در نهایت پس از انجام کارهای اطلاعاتی وسیع و یک سری اقدامات هوشمندانه مخفیگاه متهم را در یکی از مناطق شهرکرد شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ نفر با بیان اینکه متهم از ۵۰ نفر بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است اضافه کرد: از شهروندانی که به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده می‌خواهیم تا برای پیگیری پرونده خود به این پلیس مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم در سرمایه گذاری‌های خود تحقیق و هوشمند عمل کنند تا گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند.

دکمه بازگشت به بالا