استان ها

بورس تحصیلی 10 کودک کار توسط دانشگاه غیر انتفاعی زند شیراز

به گزارش خبرگزاری متولد فارس ، ابراهیم حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دانشگاه برای تحقق دانشگاه جامعه مدار ، هر ساله کودکان کار را از طریق فعالیت های بشردوستانه جمع آوری می کند و به آنها بورسیه تحصیلی و بورسیه تحصیلی می دهد.

وی با اعلام اینکه دانشگاه برای اولین بار میزبان همایش نمایشنامه نویسان بود ، افزود: شرکت کنندگان در این مسابقه تا 9 سپتامبر فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند و آثار در 6 اکتبر داوری می شوند و این کنفرانس در 7 اکتبر به پایان می رسد.

رئیس دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز گفت: تاکنون 160 اثر به دبیرخانه ارسال شده است و آثار منتخب به صورت کتاب منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

رئیس دانشگاه زندا

حسینی تصریح کرد: این دانشگاه دارای 9000 دانشجو است که از این تعداد 1000 نفر کارشناسی ، 7500 نفر کارشناسی و 200 نفر کاردانی هستند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین محورهای دانشگاه غیرانتفاعی زند شیراز مهارت محور ، کارآفرین ، جامعه مدار ، علمی ، هوشمند و فرهنگ محور است ، افزود: و یکی دیگر از اهداف دانشگاه غیرانتفاعی ایجاد دانشجو است. باهوش تر

این مقام مسئول ادامه داد: اعطای وام دانشجویی با 2 درصد هزینه ، ساخت خوابگاه با ظرفیت 150 نفر ، توجه به ورزش ، برگزاری دوره ویژه معرفت شناسی برای اساتید ، چاپ 38 عنوان کتاب از انتشارات دانشگاه از دیگر موارد غیر است. فعالیتهای انتفاعی زند شیراز. دانشگاه

دکمه بازگشت به بالا