استان ها

بستر توسعه رشته «دارت» در کشور برای جذب ورزشکاران بیشتر مهیاست

بستر توسعه دارت در کشور آماده جذب ورزشکاران بیشتر است

دبیر انجمن دارت کشور گفت: با ایجاد بستری برای توسعه رشته «دارت» در تمامی استان ها، آمادگی کامل برای جذب بیشتر علاقه مندان به این رشته را داریم.

حمیدرضا مومنی دبیر انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مسابقات دارت آزاد انتخابی بانوان و آقایان در مجموعه کمپ شهید رجایی قزوین گفت: خوشبختانه با توجه به اینکه توانستیم نایب قهرمان جوانان جهان در سال 2017 شوق زیادی داشت و امروز می توان ادعا کرد که تمام استان های کشور در این رشته حضور دارند و ادارات، سازمان ها و نهادها در حال برگزاری مسابقات آن هستند.

image_2022_10_28-19_2_32_226_0nd

وی گفت: مسابقات «دارت» با حضور بی سابقه علاقمندان به این رشته از سراسر کشور در قزوین برگزار شد و شاهد حضور بیش از 350 زن و مرد بودیم.

مومنی تصریح کرد: انجمن دارت مسابقات متعددی را برای توسعه این رشته ورزشی در نظر گرفته است که از آن جمله می توان به مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات آزاد اشاره کرد که از بین آنها برترین ها شناسایی و به مسابقات تیم ملی دعوت می شوند.

دبیر انجمن دارت ایران یادآور شد: اعضای تیم ملی برای دفاع از عنوان نایب قهرمانی و سومی مسابقات سال 2019 در مسابقات جهانی 2020 که شهریور ماه آینده در دانمارک برگزار می شود شرکت می کنند. رومانی.

image_2022_10_28-19_2_57_422_rWE

مومنی در پاسخ به این سوال که کدام گروه از رشته “دارت” بیشترین دریافت را داشته است، تصریح کرد: تعداد مردان در این رشته بیشتر است، اما اگر بتوانیم در مسابقات بین المللی نتیجه بگیریم، شانس مدال آوری برای بانوان بیشتر است. زنان از نظر فنی قوی تر هستند و بهتر از مردان هستند.

وی درباره تقویم ورزشی این رشته نیز گفت: مسابقات قهرمانی کشور «دارت» ابتدای آذرماه در استان زنجان و دو لیگ باشگاهی در نظر گرفته شده که ثبت نام آن از هفته آینده آغاز می شود.

مومنی تصریح کرد: بازی های لیگ در دی و بهمن برگزار می شود و در اسفندماه یک دوره مسابقات آزاد داریم که آخرین بازی در اردیبهشت برگزار می شود.

دبیر انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: نتایج این مسابقات 12 نفر برتر مرد و 12 نفر زن و 8 نفر برتر دختر و 8 نفر برتر پسر انتخاب و نفرات ملی دعوت خواهند شد. به بالاترین مسابقات کشور در ماه جولای. .

image_2022_10_28-19_2_35_778_kBQ

وی درباره مسابقات انتخابی «دارت» در قزوین نیز گفت: این مسابقات در قزوین به خوبی و با استقبال بی نظیری برگزار شد که باعث می شود به سمتی برویم که پایه های این رشته تقویت شود تا افراد بیشتری جذب این رشته شوند. . در آینده در میدان حضور داشته باشیم و باید برای حضور افراد جدید آماده باشیم.

مومنی همچنین از مدیرکل ورزش و جوانان قزوین برای میزبانی این مسابقات قدردانی کرد.

انتهای پیام





آیا این پست مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا