اقتصادی

برگزاری نخستین فن‌بازار تخصصی پوشاک بانوان در مازندران

تیتر اول/مازندران رهبر جهاد دانشگاهی مازندران شامگاه دوشنبه 7 آذرماه در محل نمایشگاه بین المللی نیاوران ساری از برگزاری اولین بازار تخصصی فناوری پوشاک با حضور فعالان و مبتکران حوزه پوشاک مازندران خبر داد.

به گزارش تیتر اول، مهندس محمدرضا شافعیان درباره برگزاری اولین بازار مداحان تخصصی پوشاک بانوان مازندران گفت: اولین جشنواره تخصصی مداحان پوشاک بانوان مازندران شامگاه دوشنبه 7 آذرماه با حضور مسئولان استانی افتتاح شد و ادامه یافت. تا زمان در دوم دی ماه 1401 در محل نمایشگاه بین المللی نیاوران.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ساعت 16 تا 22 و با مشارکت حوزه پوشاک بانوان برگزار می شود، افزود: تاکنون بیش از 35 نفر در زمینه طراحی پوشاک مازندران از جمله بازرگانی فعالیت دارند. خصوصی و اجتماعی در این جشنواره هواداران لباس شرکت کرده اند که همزمان با نمایشگاه چله شو برگزار می شود، ثبت نام کرده اند و از فردا در محل نمایشگاه مستقر می شود.

وی با اعلام اینکه این فن بازار نوآوری های خیاطان استانی در زمینه پوشاک زنانه را به نمایش گذاشته و تاکنون این اثر دبیرخانه ای را در زمینه مسابقه طراحی ارسال کرده است، گفت: از اتحادیه پوشاک استان و فروشگاه. از مدیران، تولیدکنندگان پوشاک زنانه، مدیران ادارات، سازمان ها و نهادها برای استفاده از این فرصت دعوت می شود در این جشنواره حضور یابند.

وی افزود: این جشنواره با حمایت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با هدف ایجاد شبکه کسب و کارهای مرتبط با پوشاک، شناسایی رانندگان مرتبط با زنجیره ارزش پوشاک، همکاری با مدیران دولتی و صاحبان برند برگزار می شود. توسعه این صنعت در استان و ایجاد فناوری. بازار و فرصت های تجاری و ایجاد بازار برای صاحبان مشاغل کوچک و داخلی بر اساس قابلیت های منطقه ای، ملی و بین المللی در کیفیت و استانداردهای جهانی و توسعه صنعت خلاق و نوآوری در پوشاک است.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران، ترویج طراحی و ارزش‌های بومی و ملی در هویت و پوشش جامعه ایرانی، استفاده و اشاعه نمادها، نشان‌ها و عناصر هویت اسلامی و ایرانی در مد، پوشش و سبک زندگی، ترغیب و تشویق فعالان طراحی و دوخت لباس برای ارائه محصولات لوکس نوآوری و الگوسازی فعالیت های نوآوری و تجاری سازی در توسعه صنعت پوشاک از دیگر اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا