جامعه

برپایی کارناوال شادی عید نیمه شعبان در منطقه ۱۹ تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 تهران از برپایی کارناوال شادی و جنبشی برای بزرگداشت عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش تیتر اول و بر اساس بیانیه ای در سایت این شهر ، مهدی بصیری با اشاره به تقارن ایام شعبانیه با نوروز سال 1400 ، افزود: در همین راستا جشن شادی به دنبال پروتکل های بهداشتی در قالب حرکت و سلامتی کارناوال نوروزی: 30 تا 17 شهید کاظمی (خیابان عیسی بیگلو) بازی می کند و برنامه های سرگرم کننده ای دارد.

موسیقی محلی و بومی ، آوازهای محلی نوروزی ، نورپردازی و برنامه های فرهنگی شاد و متنوع و همچنین توزیع نقاب از برنامه های این کارناوال است.

وی با اشاره به تزئین و جو منطقه به مناسبت گرامیداشت عید سعید فطر افزود: در صورت فرارسیدن نیمه شعبانا و ولادت حضرت مهدی (عج) ، وانت از منطقه خارج می شود. از ساعت 19:00 تا 21:00 ، پخش دعاهای مربوطه. جشن های بزرگ تولد حضرت مهدی (عج) نیز همراه با سخنرانی های مذهبی ، مولودی خوانی ، مسابقات ، موسیقی و سرودهای سنتی ، پذیرایی ها و برنامه های شاد و متنوع با همکاری م institutionsسسات مذهبی و مساجد در مناطق محلی برگزار می شود.

به گفته بصیری ، ارائه محتوای مربوط به مرکز شعبانا مانند پوستر ، انتقال کلیپ های مناسب و تشکیل یک مسابقه فرهنگی مجازی در کانال های مجازی ، از دیگر برنامه های فرهنگی در شعبانا با هدف ایجاد فضای شاد و متنوع است. ، محافظت از مراسم و رویدادهای ملی و مذهبی. همبستگی و اتحاد شهروندان در حال اجرا است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا