جامعه

در آستانه نیمه شعبان ۲۱۲ جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان کمیته امداد استان قم اهدا شد

تیتر اول/ قم کمیته امداد استان کما تحت پوشش شعبانیه و در مرکز شعبان ۲۱۲ کمک هزینه جهیزیه و ازدواج برای جوانان و دامادها به دنیا آورد.

مراسم اهدای 212 کمک هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان کمیته امداد استان کومه با حضور مدیران این نهاد و 105 نفر از جوانان روسی تحت پوشش مجتمع فرهنگی حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش تیتر اول، محسن مسعودیان راد، مدیرکل کمیته امداد استان کومه در مقام یک پدر و با لحنی دلسوزانه خطاب به جوانان حاضر در این مراسم گفت: و برای پیشرفت از یکدیگر استفاده کنید.

وی گفت: مردم امروز در برابر فشارهای شکننده اقتصادی به مردم امیدوار هستند.

مسعودیان راد با اشاره به اینکه امید و توکل به خدا مهمترین شرط موفقیت در هر کسب و کاری است، خاطرنشان کرد: اگر ممکن است در گذشته با عیب و نقص زندگی کرده اید، تصمیم بگیرید از همین حالا قوی شروع کنید و زندگی شیرینی برای خود داشته باشید.
وی ادامه داد: آینده شما به شما و بینش و اراده شما بستگی دارد، اگر روشن و امیدوار به نظر برسید آینده شما روشن است.
وی با تاکید بر اینکه قدرت زن در خانه غیرقابل انکار است، گفت: شما می توانید از مرد خود یک ابرانسان قهرمان یا یک مرد ضعیف و ناتوان بسازید.
مسعودیان راد توجه به آموزه های دینی ائمه اطهار را در زندگی یادآور شد و تاکید کرد: اگر همیشه به دستورات خداوند در قرآن کریم و معصوم عمل کنید، زندگیتان پر نور خواهد بود.
مدیرکل کمیته امداد استان کومه عشق و محبت زوجین را اساس و شیرینی زندگی دانست و تاکید کرد: فکر نکنید همه چیز زندگی مادی است، شاید بیچاره هایی هستند که روحشان بالاتر از هر سرمایه داری و جانشان است. . سرشار از شادی و عشق است
مسعودیان راد خطاب به روس های تحت حمایت آنها گفت: کمیته امداد از زوج های جوان حمایت می کند و همیشه زندگی خوب شما را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا