استان ها

بروکراسی اداری بیشترین آسیب را به گیلان زده است

تیتر اول/ گیلان استاندار گیلان با تاکید بر اینکه بروکراسی اداری در گیلان بیشترین خسارت را به استان وارد کرده است، گفت: زباله ها و مشکلات موجود در رودخانه های زرجوب مشکلات زیست محیطی زیادی را برای مردم استان ایجاد کرده است.

اسدالله عباسی در دیدار با مسئولین سپاه کود در استان گیلان گفت: مسئولان باید با استفاده از توانمندی های بسیج و مردم در عرصه های مختلف از شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید کاظمی و شهید باکری الگو بگیرند. .

وی با اشاره به نقش سپاه در حل بسیاری از مشکلات کشور گفت: سپاه از دوران دفاع مقدس با تشکیل قرارگاه سازندگی کشور را آباد کرده و در تمامی بحران ها در کنار مردم بوده است.

استاندار گیلان حل مشکلات کشور را به صورت رایگان غیرقابل باور خواند و گفت: متاسفانه استان گیلان سیاسی شده است بنابراین برای حل مشکلات بی شمار استان نیازمند گسترش وفاق و همدلی هستیم و اینجانب به عنوان نماینده عالی کشور به هر شخص یا تورنت.

عباسی با اشاره به اینکه مردم استان مشکلات زیادی دارند، تصریح کرد: ریاست جمهوری در گیلان معنایی ندارد چرا که همه ما در برابر مردم پاسخگو هستیم و باید همیشه برویم و با مردم صحبت کنیم.

وی به مدیران استان گیلان هشدار داد: از دستگاه های نظارتی می خواهم لیست رانندگان و دستگاه های متخلف را به من اعلام کنند و اگر طی چند روز آینده این اتفاق نیفتد به دستگاه های نظارتی دستور می دهم.

استاندار گیلان شعار دولت مردمی را ضد فساد و فساد خواند و گفت: کشور و گیلان تحت تاثیر یاغی ها، معاندین و آزادی خواهان قرار نگرفته است، لذا حکومت مردمی در کشور و استان گیلان است. از افرادی با رهبری جهادی و مبارزه با فساد استفاده کنید. شد.

وی با تاکید بر اینکه بروکراسی اداری گیلان بیشترین آسیب را به استان وارد کرده است، گفت: زباله ها و مشکلات موجود در رودخانه های زرجوب مشکلات زیست محیطی زیادی را برای مردم این استان به همراه داشته است و اگر کسی بخواهد مانع پیشرفت و رفع مشکلات زیست محیطی شود. با محیط و دستگاه سر و کار خواهد داشت.

عباسی با بیان اینکه گیلان و بسیجکودس در تمام بحران ها در کنار مردم بوده اند، راه نجات گیلان را استفاده از سپاه، بسیج و خاتم الانبیاء(ص) دانست. اما نمی پذیرم که بخشی از این ظرفیت به طور خاص برای رسیدگی به معضل زباله استفاده نشود، بنابراین اگر لازم باشد امشب به تهران می روم و با فرمانده کل سپاه دیدار می کنم، زیرا نباید از دست داد. لحظه ای در حل مشکلات

سجد امیرحسین علوی شهردار کتاب آسمانی نیز در این نشست با اشاره به اینکه شورای اسلامی کتاب با شعار تمرکز بر تفکر انقلابی کار خود را آغاز کرده است، گفت: شورای اسلامی کتاب نیز توجه خود را آغاز کرده است. به شعار تفکر انقلابی و سیاست های حفظ صلح انسانی. آنها کار کردند.

وی با اشاره به واردات دوره های رهبری در کشور گفت: متأسفانه دوره های رهبری و مدیریت در کشور در حال واردات است بنابراین برای رفع مشکلات گیلان و رشت نیاز به حاکمیت ایران اسلامی است.

شهردار رشت با تاکید بر تحقق شعار تشکیل شهر ایده آل اسلامی در رشت گفت: ایجاد شهر ایده آل اسلامی 43 سال از پیروزی انقلاب اسلامی شعار مسئولان بوده است تا برای رسیدن به آن ، اصلاحات ساختاری مورد نیاز است.

علوی با درخواست از سپاه برای حل مشکلات راش گفت: سپاه و بسیج در عرصه های مختلف ظرفیت های انسانی زیادی دارند و باید از این ظرفیت بالقوه برای حل همه مشکلات استفاده کرد.

وی بارزترین مشکلات گیلان را ضعف زیرساخت ها دانست و خاطرنشان کرد: چندین سال است که مشکلات زیرساختی در گیلان ضعیف بوده و علیرغم تفاهم نامه ای که با قرارگاه سازندگی سپاه منعقد شده است، برخی از این تفاهم نامه ها به دلیل نواقص در برخی ادارات اجرایی نشده است. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا