استان ها

پیام تبریک رئیس هیئت فوتبال قزوین به مناسبت قهرمانی تیم فوتبال شمس آذر و صعود به لیگ برتر

پیام تبریک رئیس هیئت فوتبال قزوین به مناسبت قهرمانی تیم فوتبال شمس آذر و صعود به لیگ برتر

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین به مناسبت قهرمانی و صعود غرور آفرین تیم فوتبال شمس آذر قزوین به لیگ برتر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال استان قزوین؛ حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان قزوین پس از قهرمانی و صعود غرور آفرین تیم فوتبال شمس آذرقزوین به لیگ برتر در پیامی این موفقیت را به مردم استان قزوین، مدیران، بازیکنان، کادر فنی و تبریک گفت.

در متن پیام حسین باجیوند آمده است: موفقیت تیم فوتبال شمس آذرقزوین درکسب عنوان قهرمانی صعود به رقابت های لیگ برتر باثبت یک رکورد بی سابقه ، با همت مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و تمامی عوامل این تیم و حمایت های همه جانبه مسئولین محترم مردم استانی ، آقایان دکتر علایی و معاونان محتر مشان در استانداری قزوین دکتر اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان موجب شادی و خرسندی تمامی مردم شهید پرور قزوین شد. 

باجیوند

این اتفاق بی سابقه با تاریخ سازی برگ افتخار جدیدی به عرصه فعالیت های فوتبال استان  افزود.

از ابتدای فصل رقابتی فوتبال در لیگ دسته اول کشور با اتکال به خداوند متعال، سعی و تلاش و با انجام پشتیبانی های لازم و تقویت روحیه همچنین حمایت های مردم ولایتمدار، نجیب و شجاع دیار مینودری این تیم با با ثبت یک رکورد تاریخی در فوتبال در فوتبال کشور و کسب قهرمانی زود هنگام در لیگ آزادگان به لیگ برتر راه یافت؛امیدوارم با حضور پرقدرت بتواند میان تیم های لیگ برتر افتخاری دیگر برای پهنه مینودری رقم زند. 

اینجانب این  موفقیت را به مدیریت و مجموعه باشگاه شمس آذرقزوین، تمامی هواداران و مردم ولایت مدار این استان تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت این تیم در مسیر پیش رو را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا