ورزش و نشاط

پیام تبریک فرمانده کل سپاه در پی صعود تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز به لیگ برتر

فرمانده سپاه در گزارش خود پيروزي شهيد سپاسي شيراز فجرا در ليگ ملي فوتبال و ورود به ليگ برتر را تبريك گفت.

به گزارش تیتر اول ، پس از پیروزی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در مسابقات لیگ یک و صعود این تیم در لیگ ملی فوتبال ، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صادر کرد. یک پیام تبریک

به گزارش تیتر اول ، گزارش سردار سرلشکر حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، به شرح زیر است:

“به نام خدا

قهرمانی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز و صعود قدرتمند و پرافتخار آنها در لیگ برتر فوتبال کشور با حضور مردم شریف و همیشه قهرمان استان فارس به ویژه خانواده های شهید و همچنین مدیریت ، کادر فنی ، بازیکنان ، مدیران و هواداران باهوش. به تیم مخلص ، مصمم و وفادار ما تبریک می گویم.

بدون شک این واقعه فرخنده همزمان با جشن های فرخنده گربا و غدیرا در سایه ایمان ، اعتماد و تلاش شرکت کنندگان در این زمینه و همچنین پشتیبانی بی دریغ و قابل تقدیر سردار محترم فجر سردار یدالله بوعلی همزمان است. سپاه و افسران و دستان دیگر. کارکنان استانی به شایستگی ، توانایی و توانایی بسیار زیاد جوانان سرسخت و پرشور این منطقه عذاب آور برای ایجاد جوایز بزرگ و ماندگار در زمینه ورزش ایران اسلامی گواهی می دهند.

ادامه موفقیت و درخشش این مجموعه شریف ، مزین به نام “شهید والامقام عبدالمجید سپاسی” ، که شاکی فرهنگ و اخلاق اسلامی و پهلوانی در میادین ورزشی ، رویدادهای پیش رو ، به ویژه تحت عنایت حضرت است. ولیعصر (عج) و چمدان “و از خداوند متعال می خواهم که در زمینه فرهنگ و ورزش از رهنمودها و توصیه های رهبر فرزانه و بزرگ انقلاب اسلامی ، امام هامنه ای پیروی کند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا