ورزش و نشاط

پیام رئیس AFC به تیم ملی فوتبال زنان ایران

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه ای به رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال بانوان ایران توانایی خود را در الهام بخشیدن به این قاره ثابت کرده است.

به گزارش تیتر اول، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به شهاب الدین عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، برای تیم فوتبال بانوان ایران و هوادارانش آرزوی موفقیت کرد.

در این نامه آمده است: به مناسبت برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ در هند در هفته آینده، از این فرصت استفاده می‌کنم و آرزوی رویدادی فراموش‌نشدنی و موفقیت‌آمیز را برای تیم فوتبال بانوان ایران، هواداران و تمام خانواده‌تان دارم. ..

در این مسابقات که 12 تیم در آن شرکت می کنند، تیم ملی فوتبال ایران توانایی خود را در الهام بخشیدن در سطح قاره به اثبات رسانده و الگویی برای دختران و بازیکنان فوتبال است. برای آنها در مراحل آماده سازی آرزوی عملکرد خوبی دارم.

آسیا پتانسیل بالایی دارد و ما متعهد هستیم که به زنان در فوتبال کمک کنیم تا با تمرکز بر توسعه و رشد همه جنبه های فوتبال زنان، به قدرت واقعی خود پی ببرند. شما را به تماشای این رویداد هیجان انگیز دعوت می کنم.

تیم فوتبال بانوان ایران برای اولین بار قهرمان جام ملت های آسیا شد و از 30 دی ماه سال 1392 در این رقابت ها آغاز به کار می کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا