جامعه

بحران کرونا و فواید دارویی از راه دور

این روزها شیوع کرونا ویروس فشار زیادی را بر سیستم مراقبت های بهداشتی در بسیاری از کشورها وارد کرده است ، اما موضوع از راه پزشکی (telemedicine) می تواند یک روش مهم برای مقابله با آن باشد ، خصوصاً برای افرادی که از نظر ویروس به سلامتی مبتلا هستند. دروغ.

به گزارش تیتر اول ، عمر خان ، پزشک خانواده و رئیس انجمن علوم بهداشتی دلاور در ویلمینگتون ، ایالات متحده آمریکا ، اظهار داشت: “بیماری کووید -19 برای پزشکی از راه دور مفید بوده است.”

به گفته عمر خان ، پزشکان می توانند با ارزیابی علائمی مانند تب و سرفه و حرکات بیمار و ارتباط با دیگران ، بیماری را تشخیص دهند. دستور آزمایشگاه برای تأیید عفونت نیز می تواند به صورت الکترونیکی منتقل شود تا تماس در شرایط اپیدمی به حداقل برسد.

رئیس اتحادیه علوم بهداشتی دلاور تأکید می کند که 80 درصد بیماران مبتلا به کروناسیون نیازی به مراجعه به بیمارستان ندارند و بسیاری از افراد در صورت تشخیص عفونت مجبور به ترک خانه نیستند.

بحران اپیدمی کویت-19 آنلاین ، گواهی بر ارزش از راه دور ، که مدت هاست به عنوان راهی برای ارائه خدمات پزشکی به افراد در مناطق محروم و محروم شناخته می شود. دروغ.

پریتی مالانی از دانشگاه میشیگان در مطالعه‌ی پزشکی از راه دور برای بزرگسالان گفت: “گاهی اوقات یک بحران می تواند محرک تغییر باشد.”

“جو وودار” سخنگوی انجمن تله پزشکی در آمریكا گفت: “بسیاری از نیازهای فوری به مراقبت ، سلامت روان ، پیگیری بعد از عمل و كنترل دیابت مناطقی هستند كه به راحتی از طریق تله پزشکی می توان از آن استفاده كرد.”

طبق گزارش Japan Today ، از راه دور پزشکی از طریق دستگاههایی مانند دماسنجهای متصل به اینترنت ، پالس اکسیمترها و سایر فناوری ها برای کنترل علائم حیاتی آسانتر می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا