جامعه

کرونا ٥ نفر کردستانی را بە کام مرگ فرستاد

تیتر اول / کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی 239 بیمار جدید و 4 مرگ دیگر به دلیل ویروس کرونا در استان تاکنون خبر داد.

فرزین رضایی در گفت وگو با تیتر اول اظهار داشت: هم اکنون 694 بیمار مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با اشاره به تعداد مراجعه کنندگان به کردستان توسط شهرهای استان افزود: هم اکنون 338 نفر در سنندا ​​، 54 نفر در زاکزیا ، 113 نفر در مریوان ، 113 نفر در مریوان ، 28 نفر در قوروه ، 40 نفر در بیجارا ، 10 نفر در کامیارانا ، 10 نفر در دیواندر ، 79 نفر در بانه وجود دارد. در استان دهگلان 3 نفر در بیمارستان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 82 بیمار مبتلا به بیماری ویروس کرونا قلب در حال حاضر در ICU بستری هستند.

رضایی از مرگ 5 بیمار در 24 ساعت گذشته خبر داد و با بیان اینکه تعداد مرگ و میر ناشی از بیماری عروق ویروس کرونا قلب در کردستان از ابتدا تا به امروز 618 نفر است ، گفت: 218 نفر از آنها در سنندا ​​، 125 نفر در ساکز ، 51 نفر در قروه کامیارانا ، 52 نفر است. ، 39 نفر در دیواندار ، 35 نفر در بیجارا ، 41 نفر در مریوان و 12 نفر در دهگلان ، همه آنها از نظر بهداشت و مطابق دستورالعمل دفع شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان به مردم گفت: روند فاصله اجتماعی ، استفاده از ماسک ، شستن منظم دست با آب و صابون ، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینه را ادامه دهید تا این زنجیره ویروس کشنده شکسته شود ، در غیر این صورت تعداد افراد آلوده افزایش می یابد. و شاهد مرگ تاج در استان خواهیم بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا