ورزش و نشاط

باید از آخرین شانس صعودمان استفاده کنیم/ پاختاکور بدشانس بود اما ما باید ببریم

نویدکیا: باید از آخرین فرصت برای صعود استفاده کنیم/ پاختاکور شکست خورد اما باید برنده شویم

سرمربی سپاهان می گوید این آخرین شانس آنها برای صعود به مرحله بعد است و باید با تمرکز زیادی مقابل پاختاکور به میدان بروند.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول؛ محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: در بازی اول تقابل سختی داشتیم، همه بازی های این گروه سخت بود و فردا بازی تعیین کننده ای داریم، این آخرین فرصت ماست و داریم. پاختاکور تیم خطرناکی است و صحبت کردن در مورد آن آسان نیست.باید منطقی فوتبال بازی کنیم و با اعتماد به نفس و تمرکز بالا از شرایط بازی استفاده کنیم. امیدوارم برنده شویم.

وی ادامه داد: ورود نداریم و همه بازیکنان سالم هستند. سعی کردیم با بازیکنان صحبت کنیم. نمی خواهم بگویم شرایط عالی است، اما بازیکنان ما تمرکز زیادی دارند، زیرا این آخرین فرصت ماست و باید از آن نهایت استفاده را ببریم. ما باید به آینده امیدوار باشیم و همه چیز خوب است. مشکل خاصی نداریم.

سرمربی سپاهان با بازی شهریارا مغانلو گفت: امروز باید تمرین کنیم و شرایط بدنی بازیکنان را ببینیم و تصمیم بگیریم از کدام بازیکن استفاده کنیم. همه بازیکنان برای کیفیت تلاش می کنند. درست است، اتفاقات بازی گاهی اوقات ما را به میل نمی کند، اما بازیکنان با تمام وجود بازی می کنند.

او گفت: پاختاکور تیم بسیار خوبی است. آنها خوش شانس نبودند و ما آن را یک بازی عادی نمی بینیم. بازی باید با برنامه و تمرکز باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا