ورزش و نشاط

شانس مدافع مغضوب برای دعوت به تیم ملی

کارلوس کی روش هیچ لژیونری را برای بازی دعوت نمی کند اما برای بازیکن داخلی شرایط متفاوت است. این بازیکن بومی به اردوی تیم ملی دعوت می شود و ممکن است نظر کارلوس کی روش را جلب نکند و در حاشیه بماند. اما همانطور که گفته شد، اگر کارلوس کی روش از عملکرد لژیونر خوشش نیاید، او را دعوت نمی کند زیرا رگه های لژیونر چالش بزرگی است.

در هر صورت اسامی لژیونرهای اعلام شده روز شنبه این فرصت را خواهند داشت تا در دیدار مقابل اروگوئه و سنگال برای تیم ملی به میدان بروند.

با حضور کارلوس کی روش احتمال غیبت شجاع خلیل زاده مدافع فیکس تیم ملی در اردوی تیم ملی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی وجود داشت. این بازیکن زیر نظر کارلوس کی روش به اردوی تیم ملی دعوت نشد اما پس از جدایی کارلوس کی روش در کنار محمدحسین کنعانی زادگان به یکی از بازیکنان تیم اصلی تبدیل شد و توانست در مرکز دفاع بازی خوبی به نمایش بگذارد. خط کارلوس کی روش با توجه به عملکرد این بازیکن در مرحله مقدماتی و زوج خوبی که با محمدحسین کنعانی زادگان تشکیل داده، می خواهد این بازیکن را به اردو دعوت کند. او حتی ممکن است در حین کار با شجاع خلیل زاده تماس گرفته باشد، زیرا کارلوس کی روش با لژیونرهایی که قرار است در روزهای اخیر برای بازی با سنگال و اروگوئه دعوت کند، در تماس بوده و صحبت کرده است تا از آخرین وضعیت آنها مطلع شود.

مسلما در قلب خط دفاعی، محمدحسین کنعانی، پسر شجاع خلیل زاده که اکنون هم تیمی او در قطر است، نظرات مثبتی درباره شجاع به کارلوس کی روش داده است. مهمتر از همه اینکه کارلوس کی روش دوست دارد خط دفاعی خود را با هم تیمی هایش ترکیب کند و این تمایل را قبلا نشان داده است و انتظار می رود شویا خلیل زاده دو بازی در میان بازیکنان حاضر در اردو باشد.

258 258

دکمه بازگشت به بالا