ورزش و نشاط

نریمان‌جهان: بحث تبانی را از مغزتان بیرون کنید

تیتر اول/خوزستان مهاجم تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: اصلاً تبانی را از ذهن خود دور کنید، من تک تک بازیکنان نفت را می شناسم و شش ماه است که با هم زندگی می کنیم.

نریمان جهان در حاشیه تمرین امروز 15 دی ماه تیم نفت مسجد سلیمان گفت: فکر می کنم شرایط تیم خیلی خوب نیست و چندین بازی بوده که 3 تا 4 گل خورده ایم که البته به خاطر اشتباهات فردی است. و عدم تمرکز، و تا زمانی که این اشتباهات فردی اصلاح نشود، در غیر این صورت، وضعیت بهبود نمی یابد.

به گزارش تیتر اول، وی ادامه داد: آقای اشکش به خوبی هم تیمی های خود را تمرین می دهد و بازیکنان با انگیزه هستند. فکر می کنم اتفاقات خوبی خواهد افتاد. باید از آقای مهاجری و تیمی هم که جمع کرد تشکر کنم.

بازیکن نفت مسجد سلیمان گفت: متأسفانه گل فرد را می خوریم و در چهار بازی در عرض یک دقیقه گل خورده ایم و به نظر می رسد یک بر صفر عقب می افتیم و این خیلی بد است. من برای اولین بار چنین چیزی را در فوتبال می بینم. معتقدم اشتباهات فردی خیلی بیشتر از بدشانسی روی تیم ما تاثیر گذاشته است.

وی ادامه داد: باید بیشتر روی سایر بازیکنان تمرکز کنم زیرا این نتایج شایسته این بازیکنان و مردم این شهر نیست. همه بازیکنان ناامید هستند، اما ناامیدی چیزی را درست نمی کند و باید بیشتر تلاش کنیم و تمرکز داشته باشیم. ما نباید در پنالتی ها گل می زدیم، اما در هر بازی از این منطقه گل می زدیم. ما برای هیچکس تعارف نداریم و آنهایی که نمی توانند بروند. چون مهم این است که تیم نتیجه بگیرد و انشالله آقای اشکش کمک کند و نتیجه بگیرد.

نریمان جهان خاطرنشان کرد: کلا از شر صحبت های پنهانی خلاص شوید. من هر یک از این بازیکنان را می شناسم و شش ماه است که با هم زندگی می کنیم. همه بازیکنان ما رزومه دارند. نمی‌دانم چرا برخی از بازیکنان تمرکز دفاعی ندارند و از من گرفته تا بازیکنان دیگر باید فعال‌تر بازی کنیم و تمرکز بیشتری داشته باشیم تا نتیجه را بگیریم. من خودم دنبال این بودم که چه چیزی باعث ضعف تمرکز ما و این اشتباهات پی در پی در خط دفاعی شده است. اما هنوز به نتیجه ای نرسیدم.

نریمان جهان گفت: نفت مسجد سلیمان باید در لیگ بماند و نباید شک کنیم چون تیم و بازیکنان ما خوب هستند. اگر بازیکنان خوبی نداشتیم، نتایج شش هفته اول به دست نمی آمد. فکر می کنم با یک برد می توانیم سه تا چهار پله صعود کنیم و حتی با دو برد به رده دهم جدول برسیم و این کار را برای ما راحت می کند تا انشاالله بازیکنان ما به خود بیایند و اعتماد به نفس داشته باشند. به تیم برگرد و بازی های بعدی خیلی بهتر خواهد بود، بهتر و شجاع تر بازی کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا