استان ها

بازدید از بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی و مدرسه خیرساز در مهاباد

بازدید از بیمارستان 350 تختخوابی و مدرسه خیرساز مهاباد

در این برنامه وزیر آموزش و پرورش به عنوان نماینده دولت سیزدهم از بیمارستان 350 تختخوابی مدرسه خیرساز بازدید کرد، با خانواده معظم شهدا، پروژه مجتمع فرهنگی هنری دیدار و با معلمان مهاباد دیدار کرد. . نوری در حال سفر به مهاباد بود.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از آذربایجان غربیژوزف نوری روز جمعه در گفت و گو با فرهنگیان مهاباد در جمع فرهنگیان مهاباد گفت: رئیس جمهور و نماینده عالی هیئت وزیران در این شهرستان گفت: در روزهای اخیر و هفته آینده جلسات متعددی بین 6 وزیر کابینه برگزار شده است و تلاش خواهیم کرد تا مهلت قانونی را رعایت کنید.» ترویج ضوابط اجرایی رتبه بندی فرهنگیان و گنجاندن آنها در احکام معلمان.
وی با اشاره به اینکه اجرای طرح رتبه بندی معلمان از 31 شهریور 93 پرداخت می شود، ادامه داد: اجرای طرح رتبه بندی دغدغه اصلی معلمان شده و مرحله اجرا در ماه آینده خواهد رسید.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش گفت: اتصال مدارس برای مدارس کم دانش آموز موجه است اما برای مدارس شلوغ قابل قبول نیست و باید نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود.
نوری در ادامه به بی نظیر بودن ظرفیت های گردشگری مهاباد در کشور اشاره کرد و گفت: طبیعت مهاباد دارای جلوه های ویژه ای است که برای طرح های گردشگری بسیار مناسب است.
وی افزود: برای سرمایه گذاری کارشناسان باید توجیه و طرح فنی بنویسند و دولت اعتبارات لازم برای اجرای آن را تامین کند.
نوری به عدالت، دموکراسی و شفافیت اشاره کرد. وی گفت: یکی از برنامه های دولت مردم، رئیس جمهور است. اعتبار صرفه جویی شده از اجرای طرح اصلاح اقتصادی صرف ساخت و ساز، خدمات و زیرساخت های عمرانی می شود.
شایان ذکر است؛ بیمارستان 350 تختخوابی، بازدید از مدرسه خیرساز، دیدار با ایثارگر دانش آموزان، پروژه مجتمع فرهنگی هنری و دیدار با فرهنگیان از برنامه های وزیر آموزش و پرورش در مهاباد به عنوان نماینده هیئت دولتی در سفر به استان آذربایجان غربی.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا