استان ها

امام جمعه آبادان واکسن دریافت نکرده است / تایید تخلف برخی مدیران شهرداری

تیتر اول / هرزستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین وضعیت استفاده از واکسن سهمیه آبادان برای افراد متدین را تشریح کرد.

دکتر شوکراله سلمان زاده با اشاره به وضعیت بیماری اخیر در جنوب غربی خوزستان اظهار داشت: میزان شیوع و بروز بیمارستان ها همچنان بالا است. شب گذشته حدود 200 بیمار جدید شناسایی و حدود 70 بیمار در بیمارستان بستری شدند که نتیجه آن تکمیل ظرفیت بیمارستان کرونا ویروس در جنوب غربی خوزستان بود.

به گزارش تیتر اول ، وی افزود: در این شرایط بیمارستان ها کمیته های بحران برای افزایش ظرفیت تخت های بیمارستانی تشکیل داده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در خصوص واکسیناسیون سهمیه پاکبانان آبادان برای افرادی غیر از پاکبانان گفت: من مصاحبه ای با بخش 23 خبر داشتم و این خبر در فضای مجازی منتشر شد و ابعاد ملی و بین المللی را آشکار کرد که متأسفانه نام را خراب کرد و حتی شهروندان آبادانی. چه جای تأسف است.

سلمان زاده گفت: گزارش می دهم که برخی اعضای شورای شهر و سران شهرداری آبادان واکسن تزریق کرده اند و موضوع در حال بررسی است ، اما به دلیل سو abuse استفاده رسانه ای ، این موضوع به فضای مجازی سرایت کرده و ابعادی بین المللی و حتی مخالفان پیدا کرده است. .

وی افزود: این اتفاق تا زمانی رخ داده است که قرار نبوده است شماره قبل از گزارش نهایی به این شکل منتشر شود. این مسئله منجر به کیفرخواست اعضای شورای شهر شده است که در آن ، گرچه از مردم عذرخواهی می کنم ، اما باید بگویم که تحقیقات نهایی نشان می دهد که هیچ یک از اعضای شورای شهر از واکسن مقدس استفاده نکرده اند. از واکسنی استفاده کرده است که اسامی آن به مراجع قضایی ارسال شده و در دست بررسی است. برخی از همکاران من که مقصر بودند نیز به دلیل این موضوع اخراج شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان که از تلویزیون صحبت می کرد ، افزود: در این بین نام امام جمعه آبادان ذکر شد. از ابتدای این اپیدمی در روز جمعه ، رهبر نماز آبادان از حمایت و حمایت معنوی جهادگران برخوردار بوده است و برای روشنگری اذهان عمومی باید بگویم که وی هیچ واکسنی تزریق نکرده و دریافت نکرده است. در این زمینه سو تفاهماتی صورت گرفته است و برخی از مخالفان سعی در خدشه دار کردن چهره رهبر نماز جمعه آبادان دارند که من آن را تکذیب می کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا