استان ها

دیدار سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان با امام جمعه سمنان

به گزارش خبرگزاری آنلاین استان سمنان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنا اولین دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنا با مسئولان عالی رتبه استان بود. استان سمنا

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در این نشست به بیان فضیلت های ماه رجب پرداخت و بر لزوم توجه به برنامه های ایام البیض تاکید کرد: ماه رجب، ماه ولایت و امامت و الطاف بیکران الهی است. . بیش از پیش بر بندگان نازل می شود. اهمیت ماه رجب به قدری است که خداوند یک شب آرزو را در این ماه قرار داده است.

وی گستره و فرصت های دانشگاه آزاد اسلامی را قابل توجه و با محوریت موضوع مکمل های فرهنگی عنوان کرد و گفت: باید ضمن ارتقای سطح علمی دانشجویان، ارتقای تحصیلی دانشجویان نیز مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه سمنا با اشاره به اینکه آینده کشور در دستان دانشجویان است، خاطرنشان کرد: اهتمام مسئولان و اساتید دانشگاه به مسائل فرهنگی یکی از الزامات تربیت نسل جدید و آینده است.

وی همچنین غنای فعالیت علمی را یکی از امیدهای موجود برشمرد و تصریح کرد: اگر استاد دغدغه علمی و آموزشی داشته باشد شاگردی تربیت می شود که منشأ تأثیرگذاری آینده کشور خواهد بود.

در ابتدای این نشست سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنا به سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در دوره جاری این دانشگاه پرداخت و با بیان اینکه در این مدت اولویت های فرهنگی مورد توجه ویژه قرار گرفت، گفت: خدمت به مردم. .

وی دانشجویان را فرزندان خانواده پرجمعیت دانشگاه آزاد اسلامی دانست و آنان را صاحبان اصلی و صاحبان ذی نفع دانشگاه خواند و افزود:

منصوری پتانسیل دانشگاه آزاد اسلامی در استان سمنا را بسیار بالا دانست و بر استفاده از ظرفیت دانشجویی برای رسیدن به اهداف دانشگاه تاکید کرد و اظهار داشت: در این زمینه از پتانسیل دانشجویان برای ارتقای استعدادها استفاده شده است. دانشگاه آزاد اسلامي.

حجت الاسلام ابوالفضلی دبیر دبیرخانه مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنا نیز گزارشی از برنامه ها و فعالیت های این دبیرخانه در استان ارائه کرد.

48

دکمه بازگشت به بالا