فرهنگ و هنر

مه‌لقا باقری در پرونده باز است

مهلکا باقری در پرونده ای مفتوح است

روزهای تصویربرداری فیلم سینمایی «پرونده باز است» به کارگردانی کیومارت پوراحمد با بازی پژمان بازغی، سام هوروکان و مه لقا باقری به روزهای پایانی فیلمبرداری نزدیک می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر تیتر اول؛ «پرونده باز است» جدیدترین اثر کیومرث پوراحمد ۲۵ شهریور در تهران منتشر شد.

این فیلم درباره یک پرونده جنایی است و در خلاصه داستان آمده است: فرهاد، نوجوان 15 ساله ای به طور تصادفی دست به قتل می زند…

در این فیلم پژمان بازغی، محمدرضا غفاری، نسیم ادبی، حسین پاکدل، شادی مختاری، علی باقری به همراه سام هاروکن و مهلکا باقری به ایفای نقش می پردازند.

دیگر بازیگران این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: کیومرث پوراحمد، فیلمبردار: اصغر رفیع‌جم، تدوین: خشایار محدیان و سعید سیاح، طراح گریم: محسن درسنج، صدابردار: بهمن حیدری، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: فرزاد ظریفی، دستیار کارگردان. : آرمان حیدری و بهرام ابراهیمی، تصویربردار: احمد گودرزی، طراح صحنه و لباس: ثنا نوروزبیگی، طراح صحنه: امیرعباس دهقانی، مدیر خرید: حسین روزبهانی، طراحان گریم: علی جباری، الهه شاهین، دستیار اول: عکاس نیاقیکا. : مهدی حیدری و تهیه کننده : علی قائم مگی

بر اساس گزارش ها، فیلمبرداری این اثر حدود 10 روز دیگر به پایان می رسد و برای حضور در جشنواره فیلم فجر 1401 آماده می شود.

انتهای پست/





آیا این پست مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا