استان ها

اصفهان میزبان تولیدکنندگان «رنگ،رزین و پلاستیک» از استانهای مختلف کشور

به گزارش تیتر اول از اصفهان، نهمین نمایشگاه تخصصی رنگ، رزین و پوشش های صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه اصفهان پلاست دو نمایشگاه تخصصی اصفهان با بیش از 100 غرفه دار از استان های مختلف است. کشور.

دوازدهمین نمایشگاه اصفهان پلاست در سال 60 برپا می شود شرکت کننده از استان های اصفهان، کوما، یزد، تهران، البرز و خراسان رضوی است.

این شرکت ها در زمینه ماشین آلات تزریق پلاستیک، خردکن، بازیافت و لوله سازی، تامین مواد اولیه پی وی سی، تولید پلاستیک های تقویت شده، تولید افزودنی های پلیمری، ترکیب پایه، تولید قطعات پلاستیکی، تولید پوشش های UPVC، تولید پلاستیک می باشند. . ترکیبات، ظروف پلاستیکی و یکبار مصرف بازیافت لاستیک و لوله، تولید بطری های PET، وکیوم فرمینگ، تجهیزات کنترل کیفیت، تجهیزات آزمایشگاهی در صنعت پلیمر، فروش مخلوط پلیمری، تولید پلاستیک و فیلم نایلکس، سیستم های تهویه مطبوع، رنگدانه های گرانولی و سبدهای کشاورزی و صنعتی تثبیت کننده و تثبیت کننده و توانایی های خود را در چهار روز از نمایش نشان دهید.

نمایشگاه اصفهان پلاست این دوره در فضایی به مساحت 8000 مترمربع برپا می شود و ویژگی برجسته آن است. پس از سه سال و شرکت های مختلف از استان های مختلف; همچنین 80 درصد شرکت های حاضر در نمایشگاه تولید کننده هستند که یکی از مهم ترین ویژگی های نمایشگاه است.

این نمایشگاه با «نهمین نمایشگاه تخصصی رنگ، رزین و پوشش‌های صنعتی اصفهان» همراه است که با حضور بیش از 40 غرفه‌دار برجسته از هشت استان کشور، توانمندی‌های خود را در سه هزار نفر به نمایش می‌گذارند. متر مربع فضای نمایشگاهی

این نمایشگاه که با حضور 70 درصد شرکت های تولیدی برگزار می شود، پتانسیل شرکت های معتبر را در زمینه های پوشش های صنعتی، رنگ، پوشش، رزین، چسب های عمومی و صنعتی، رنگ و پوشش برای کاربردهای مختلف نشان می دهد. ، مواد کامپوزیت، درزگیرهای ماشینی، تولید کنندگان مواد و پوشش های کامپوزیت، تولیدکنندگان قطعات کامپوزیت، تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین آلات و تجهیزات تولید و کاربرد رنگ و پوشش، تجهیزات آزمایشگاهی و تست پوشش و رنگ، صنایع بسته بندی رنگ و شیمیایی و تولیدکنندگان ظروف مرتبط، امنیت و تجهیزات بازیافت، نانو پوشش‌ها، فرآیندها و نمایشگرها برای صنعت پوشش‌ها و آبکاری جدید، پوشش‌های پودری، پوشش‌های پتینه، رنگ‌های مبتنی بر آب، گالوانیزه، عملیات حرارتی، خوردگی، رنگ‌های ماشینی، رنگ‌های نسوز، مواد شیمیایی و مواد خام.

نهمین نمایشگاه تخصصی رنگ، رزین و پوشش های صنعتی و دوازدهمین نمایشگاه اصفهان پلاست در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان در زون شرق، روبروی منطقه روشنداش از ساعت 14 الی 20 دایر است. 23 آوریل 1401. 20-20th

دکمه بازگشت به بالا