استان ها

میرمحمدی میبدی سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان شد

تیتر اول/ اصفهان با حکم وزیر علوم، دکتر سیدعلی محمد میرمحمدی میبدی به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب شد.

محمدعلی زلفی گلس وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی شیخ علی محمد میرمحمدی میبدی را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه صنعتی اصفهان منصوب کرد.

این انتصاب باید مشخص کند؛

با عنایت به عزم، دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان» منصوب می شوید.

انتظار می رود با التزام به معارف اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی با محوریت راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری اساتید، مدیران و معاونین پژوهشی (کارکنان) نقش علمی و فناوری به ویژه، تقویت ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت از طریق رویکرد تحول آفرین و مسئله محور برای دستیابی به «تمدن نوین اسلامی»، حرکت در درون دانش و دستیابی به دیپلماسی و اقتدار علمی.

به گزارش تیتر اول، دکتر میرمحمدی میبدی دارای مدرک لیسانس مهندسی کشاورزی (گرایش کشاورزی) از دانشگاه صنعتی اصفهان، فوق لیسانس کاشت گیاه از دانشگاه تربیت مدرس و دکترای این رشته از دانشگاه لندن و در حال حاضر استاد دانشگاه اصفهان است. فن آوری.

رئیس دانشگاه یزد از سال 1385 تا 1392، معاونت دفاعی دانشگاه صنعتی اصفهان در دوران دفاع مقدس، رئیس گروه اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، رئیس گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشگاه صنعتی اصفهان و عضویت اصفهان شورای دانشگاه صنعتی میرمحمدی میبدی دانشجوی دانشگاه است.

کسب عنوان استاد نمونه کشوری، کسب عنوان سالنامه دانشجویی، مقام سوم کتاب سالنامه دفاع مقدس و عنوان «پژوهشگر برگزیده» در رشته نویسندگی. و ترجمه در دانشگاه صنعتی اصفهان بخشی از دکتر. افتخار علمی سیدعلی محمد میرمحمدی میبدی.

وزیر علوم همچنین در نامه ای جداگانه از دکتر رئیس سابق دانشگاه صنعتی اصفهان قدردانی کرد. خدمات و زحمات سید مهدی ابطحی در مدت تصدی مسئولیت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا