استان ها

گله مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از دخالتهای غیر تخصصی در «صنعت»

به گزارش تیتر اول از اصفهان، همچنین رضا سیف الهی فرمانده سابق نایا که برای شرکت در کنگره شهدای نیروی انتظامی به شهرستان لنجان سفر کرده بود، از خط تولید ذوب آهن اصفهان بازدید کرد.

وی در این دیدار این مجموعه عظیم صنعتی را پشتوانه سربازان دفاع مقدس دانست و گفت: حضور کارگران ذوب آهن اصفهان در جنگ تحمیلی گواهی بر جانفشانی ها و شهادت این صنعتگران است.

فرمانده سابق ناجا با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس، ذوب آهن اصفهان نقش انکارناپذیری در تامین سربازان آموزش دیده جنگ تحمیلی داشت، افزود: این شرکت در تامین تجهیزات، ادوات، فنی، مهندسی و تدارکات نیز حائز اهمیت است. خدمات. جبهه و جنگ.تکمیل شد

مشاور رئیس مجمع تشخیص مزایا از تولید و توسعه محصولات استراتژیک مورد نیاز بخشهای مختلف کشور در کارخانه آهن و ذوب آهن اصفهان استقبال کرد.

در این نشست ایرج چایشانی مدیرعامل ذوب آهن به تشریح روند تولید در ذوب آهن اصفهان پرداخت و گفت: این شرکت با برنامه های هدفمند و دانش بنیان و توسعه و تولید بیش از ده ها محصول جدید در گذشته بر اکثر مشکلات فائق آمده است. ماه ها.” به منظور تنوع بخشی به سبد محصولات، سوابق مختلف تولید ذوب اصفهان و اجرا و تکمیل پروژه های نوسازی و توسعه با توجه به برنامه های هدفمند و شاخص محور این شرکت مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان با اتوماسیون مدرن و پیشرفته تمامی فعالیت های تولیدی را به صورت آنلاین و آفلاین رصد و کنترل می کند، افزود: این شرکت با داشتن کارگاه های پیشرفته 85 درصد تجهیزات را پشتیبانی و تولید می کند. و تجهیزات لازم را پیدا می کند. قطعات و 15 درصد مابقی با حمایت شرکت های توانمند داخلی و دانش بنیان دولتی تامین می شود.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با بیان اینکه در دوران کرونا اکسیژن لازم را در اختیار بیماران کرونایی در منطقه قرار دادیم، گفت: با برنامه ریزی و اجرای طرح های مختلف، مصرف آب از 26 متر مکعب در هر تن تولید کاهش یافت. به 3.4 متر مکعب را کاهش دادیم.

در بخشی دیگر از سخنانش وی این طرح و تلاش های خستگی ناپذیر را برای خنثی سازی تحریم های ظالمانه دانست و گفت: نگرش و رویکرد ذوب آهن اصفهان به محدودیت ها ایجاد فرصت های ارزشمند از تهدیدات است.

وی با اعلام اینکه مرزها توان صنعتگران و توان تولید و توسعه کشور را می گیرد، تصریح کرد: در چنین شرایط سختی که صنایع با موانع زیادی بر سر راه تولید دست و پنجه نرم می کنند، انتظار داریم دولت، مجلس، مجلس به رسمیت بشناسند. سودمندی نظام و سایر نهادهای حاکمیتی اجازه به حاشیه راندن صنایع را نمی دهد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان مداخله غیرتخصصی در صنعت را آسیب جدی به تولید می‌داند و می‌گوید: حالا که ذوب آهن اصفهان بورسی است دیگران هم باید نگاه کنند، بخش خصوصی را ببینند و بگذارند. با نیروهای توانمند و ظرفیت های بخش خصوصی، تولید و توسعه بنگاه را پیش خواهیم برد

مهندس شیسطی با بیان اینکه با افزایش فناوری در عرصه رقابت، جایی برای تاخیر در پیشرفت و توسعه نداریم، تصریح کرد: باید با برنامه های دانش بنیان، نمایه شده و پایش شده و البته با شتاب مناسب به سمت تولید و توسعه حرکت کنیم. و از آنجایی که در دهه های اخیر رشد صنعت فولاد نسبت به سایر صنایع خوب بوده است، باید با دقت و موقعیت شناسی خاصی در عرصه رقابت جهانی پیروز این عرصه باشیم و ذوب آهن اصفهان با تمام وجود در این مسیر حرکت می کند. استحکام – قدرت.

48

دکمه بازگشت به بالا