استان ها

استادان انقلابی پرچمدار جهاد تبیین باشند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، محمدرضا مردانی در هشتمین گردهمایی سراسری مسئولان مرکز. بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت جهاد تبیان در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد گفت: حوزه جهاد تبیان بسیار گسترده و به روی همگان باز است اما انقلابیون و اساتید بسیجی با بصیرت، دانش و تجربه باید پرچمدار و پیشگام جهاد باشند. در منطقه تبجان.» بودن.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از الزامات اساسی پیشرفت نظام جمهوری اسلامی، خودباوری مردم و نخبگان است، خاطرنشان کرد: یکی از پیش شرط های ایجاد و حفظ این خودباوری و روحیه … ما”. می تواند «جهاد است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: مقام معظم رهبری بر جهاد تابعین به ویژه در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش تاکید کردند که جهاد تباین را وظیفه ای روشن و فوری اعلام کردند.

مردانی جهاد را یکی از اصول شکل گیری و تداوم یک جریان پویا و اصیل شیعی دانست و گفت: اگر حضرت زینب سلام الله علیها و امام صیاد پس از واقعه کربلا پرچم تبیین و روشنگری را برافراشتند، احتمالاً همین بوده است. هنوز محدود است

وی با بیان اینکه صحبت از جهاد، تبیین، آماده سازی، جوانب و زمینه ها بحث مفصلی برای تقویت مشارکت اساتید در جهاد است، پیشنهاد کرد: برای تحقق این مهم اهداف میان مدت و بلندمدت دشمن محقق شود. جنگ روایی بسیار مهم است. دشمن برای اعمال نفوذ سیاسی در ایران، تضعیف روحیه مردم و نخبگان علیه غرب، تضعیف روحیه کار و نوآوری، نابودی اقتصاد کشور و نابودی ایران به عنوان کشور تلاش زیادی می کند. رقیب تمدن

رئیس سازمان بسیج اساتید افزود: اساتید دانشگاه می توانند نقش مثبت اساتید انقلابی در رشد علمی، سیاسی و اجتماعی تاریخ انقلاب اسلامی را تبیین و به همگان معرفی کنند.

ضرورت تبیین پیشرفت بی نظیر ایران در توسعه عدالت

مردانی تصریح کرد: حضور در نهضت علم و پژوهش با رویکرد تحول اقتصادی و اجتماعی در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی، بررسی نقش ابزارها و فناوری های نوین در جبهه های نبرد شناختی و تبیین نوین. ترفندهای جاسوسی حمایت از جمهوری اسلامی و تبیین دستاوردهای گفتمان «نگاه به درون و اقتدار» در مقابل گفتمان «نگاه کن و سازش» گام دیگری است. که در آن استادان انقلابی می توانند نقش خود را ایفا کنند.

وی همچنین توضیح داد: همچنین تبیین پیشرفت‌های بی‌نظیر ایران در ارتقای قانون‌مداری، ارتقای سلامت و نشان دادن پیشرفت‌های علمی و نظامی ایران و نیز ارائه و تبیین توانمندی‌ها و توانمندی‌های موجود کشور برای حکمرانی خوب و مبارزه برای کمک به دولت در ارتقای استانداردها. ” ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور از دیگر زمینه های حضور و فعالیت اساتید در عرصه جهاد است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: امروز دشمنان میهن اسلامی به دلیل ناتوانی مفرط از سلاح های کثیف علیه مبانی عقیدتی جمهوری اسلامی استفاده می کنند. در حالی که بین انتخاب تماشاگران عادی جشنواره با انتخاب داوران و مسئولان جشنواره تفاوت فاحشی وجود دارد.

مردانی تاکید کرد: این تفاوت به این دلیل است که تماشاگران عادی فیلم را فیلم دیده اند اما نگاه مسئولان جشنواره به این فیلم نگاهی به جنگ شناختی و تمدنی بوده است.

وی تصریح کرد: وظیفه بسیج اساتید در عرصه جهاد به عنوان یک حرکت با متخصصین فراوان در عرصه های علمی، رسانه ای و هنری و همچنین استعداد و اینهمه دانش، دقت و اراده بسیار خطیر است. زمینه سازی برای ورود آقایان انقلابی به عرصه های مورد نیاز جمهوری اسلامی از جمله جهاد.

انتهای پیام/4078/

دکمه بازگشت به بالا