ورزش و نشاط

از بوشهر تا پرتغال؛چیپی که حالا گل می‌شود

عرفانس حاجوبابایی: – طارمی همه را ترسانده است. این آخرین و البته بهترین توصیف از وضعیت مهدی طارمی در فوتبال پرتغال است که رسانه های پرتغالی به آن اشاره کرده اند. یک روز پس از آن است که “پورتو” موفق شد یک چهارم نهایی جام حذفی ونتا را با یک نشانه فوق العاده طارمی شکست دهد و به نیمه نهایی این رقابت ها راه یابد. طارمی که رابطه طولانی با تراشکاری دارد و یک دهه دیگر از روز بوشهر جوان در ایران ، ضربه پنالتی نشانه ای او حتی به خط دروازه هم نرسید و چند سال بعد از نشانه های النصر در عربستان سعودی و الریان در تور لیگ قهرمانان آسیا در قطر و یک نفر در ماه آگوست فرستاده نخواهد شد. با این حال ، حالا فوتبالیست جوان گمنام بوشهر و پرسپولیس ، علی دایی ، با اعتماد به نفس مثال زدنی در بزرگترین باشگاه پرتغال در حال تراشکاری است و از تراشه او اعتبار می گیرند تا بتواند نه تنها بهترین لژیونر فوتبال ایران ، بلکه شاید بهترین لژیونر فوتبال نیز باشد. در آسیا. به سطح قاره باستان فراخوانده شده است.

طارمی بدون شک بهترین بازیکن این روزهای تیمش است و بهترین بودن نتیجه صبر و تلاش خودش است. در ادامه ، آمار درخشان طارمی در این فصل و واکنش های مختلف نسبت به عملکرد او در پورتو را مرور خواهیم کرد:

طارمی آماده رویارویی با کریستین رونالدو است

ستاره ایرانی در خط حمله پورتو روز گذشته در حالی که روی نیمکت ذخیره نشسته بود ، عبور کرده است. در روزهای ابتدایی ، زمانی که او در آبی و سفید پرتغالی بود ، دیگر خبری از بازی های زیادی نبود و در شرایطی که ایرانی ها خواهان بازی های بیشتر در سایت اینستاگرام طارمی بودند ، مربی پورتو خرید جدید تیم را معالجه کرد. به طور حرفه ای و به او اجازه داد از نظر جسمی و تاکتیکی و همچنین روحی و روانی با شرایط تیم جدید سازگار شود و به تدریج او را در شرایط مسابقه قرار دهد. سرخیو کانسیچ حرفه ای و رفتار صحیح یکی از عوامل اصلی برای تبدیل شدن طارمی به بازیکنی بود که بسیاری از بازیکنان پرتغال در حال حاضر به درخشش او مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان امیدوار هستند تا آبی ها بتوانند با گلی که کریستیانو رونالدو به ثمر رساند ، طارمی را شکست دهند. خط حمله

طارمی که در این فصل 15 بازی در لیگ پرتغال انجام داده است ، توانسته 7 گل و 2 گل به نام خودش به ثمر برساند.این آمار باعث شده تا طارمی با امتیاز 7.28 و یکی از با ارزش ترین بازیکنان پورتو باشد بهترین نتیجه در لیگ پرتغال. گلزن وی همچنین در چهارمین بازی متوالی در این مسابقه برای تیمش یک گل به ثمر رساند و شب گذشته در جام حذفی مقابل ویزنته گلزنی کرد.

از بوش تا پرتغال ، اکنون یک تراشه شکوفا است

طارمی در تالار مشاهیر پورتو

گلی که طارمی شب گذشته به ثمر رساند ، جادوی 20 ساله باشگاه پورتو در جام حذفی را شکست و این مهاجم ایرانی را در زمره بازیکنان بزرگ این باشگاه قرار داد. طبق گزارش رسانه های پرتغالی ، طارمی نهمین بازیکن تاریخ پورتو است که چهار بازی متوالی در جام حذفی به ثمر رسانده است. آخرین بار در سال 2000/99 بود. در این فصل ماریو ژاردلز برزیلی حضور داشت.

این رکوردشکنی طارمی بیش از هر زمان دیگری در رسانه های پرتغال نشان داده شده و او را به اولین چهره بزرگترین و شناخته شده ترین تیم فوتبال پرتغال تبدیل کرده است. رسانه های پرتغالی که طارمی را گرسنه توصیف کردند چند روز پیش و پس از پایان محرومیت ، اکنون او را به عنوان رعب و وحشت نسبت به رقبای پورتو می دانند. وحشتی که بنادر امیدوار است ادامه یابد و بتواند تیم خود را به بالای جدول لیگ و مرحله بعد لیگ قهرمانان برساند. برای وقوع این موارد ، طارمی همچنان نیاز به درخشش دارد و بدون شک این درخشش با صبر و تلاش ادامه خواهد داشت. اینکه تحت تأثیر فضای رسانه ای قرار نگرفته و با آرامش مسیر موفقیت و سعادت را ادامه می دهد.

از بوش تا پرتغال ، اکنون یک تراشه شکوفا است

پربازدیدترین اخبار سرویس های ورزشی:

آخرین اخبار در مورد وضعیت انصاریان در بیمارستان

انصاریان قبل از انتقال به ICU چه گفت؟

اشتباهی که انصاری به خاطر دوستان هنری خود مرتکب شد

254 251

دکمه بازگشت به بالا