ورزش و نشاط

شوک سنگین به فوتبال ایران/ اخراج ستاره پرسپولیس/ استقلالی‌ها خوشبخت شدند

به گفته Born؛ طی هفته گذشته شاهد اتفاقات زیادی در دنیای ورزش بوده ایم که در این گزارش مهمترین رویدادها را پوشش می دهد.

برنده هفته: نساجی مازندران

در هفته اول لیگ برتر ، تیم فوتبال نساجی مازندران با آلومینیوم رقابت کرد و توانست 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد تا 3 امتیاز شیرین کسب کند. در هفته دوم نساجی میزبان تیم تراکتورسازی تبریز خواهد بود و سعی می کند مقابل علاقه مندان به نتیجه دلخواه برسد.

502

بازنده هفته: سپاهان اصفهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با هدایت محرم نویدکیا به دیدار گل گهر در سوریه رفت و با نتیجه 3 بر یک مغلوب میزبان خود شد تا زرد پوشان دیار زاینده رود بتوانند لیگ بیستم را با ناکامی آغاز کنند. سپاهان در هفته دوم میزبان آلومینیوم اراکو است و می خواهد 3 امتیاز خانگی کسب کند.

890

سرمربی هفته: امیر قلعهوانی

امیر قلعه نویی که در لیگ امسال گل گهر سیریان را به دست گرفت ، توانست در اولین بازی تیمش مقابل سپاهان اصفهان پیروز شود تا فصل را با پیروزی آغاز کند و به اهداف خود در برابر تیم سابق خود برسد و انتقام آنها را بگیرد.

107

ستاره هفته: امین قاسمی نژاد

امین قاسمی نژاد از مشهد شهر خودرو دو گل به ثمر رسانده بود – هت تریک! ماشین سازی تبریز نقش ویژه ای در پیروزی تیمش داشت. سید مهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو حساب ویژه ای برای این ستاره باز کرده و امیدوار است که درخشش قاسمی نژاد ادامه داشته باشد. با این حال شنیده ها حاکی از آن است که این بازیکن از پرسپولیس هم پیشنهادی دارد.

44

دروازه بان هفته: محمد حسین اکبر منادی

مدافع فوتبال ساپیا در بازی با پرسپولیس روز بسیار درخشانی داشت و توانست دروازه را بسته نگه دارد و فرصت های حریف را مسدود کند تا مدافع لیگ برتر در ابتدای فصل جدید نتواند 3 امتیاز کسب کند.

515

اخراج هفتگی: کمال کامیابی نیا

کامپ کامیابی نیا ، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در بازی با سایپا با کارت قرمز داور حسن اکرمی روبرو شد تا بازی بعدی قرمزها و صنعت نفت آبادان را از دست بدهد. کامیابینیا در فصول اخیر چندین کارت قرمز دریافت کرده و از این نظر رکورددار است.

پ

رویدادهای هفته: استقلال

تیم فوتبال استقلال تهران که لیگ بیستم را با پیروزی آغاز کرد ، می تواند پنجره نقل و انتقالات را باز کند و از جوانان استخدام شده برای ادامه رقابت استفاده کند تا قدرت خود را نسبت به تیم های قبلی افزایش دهد. استقلال بعد از غلبه بر کوپرا رفسنجانا در هفته دوم میهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

503

پیشنهاد هفته: موارد دلخواه

تیم ملی فوتبال ایران امشب ساعت 20:30 در مسابقات تدارکاتی در بوسنی به مصاف بوسنی می رود تا شاگردان دراگان اسکوچیچ در مقابل نماینده اروپا آزمایش شوند. تیم ایران در جام جهانی 2014 با بوسنی هم گروه بود که 3 بر یک شکست خورد.

951

چهره هفته: محمود جاوری

در سن 81 سالگی محمود جواری سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که هدایت تیم هایی چون سپاهان اصفهان ، فجرسپاسی شیراز ، راه آهن تهران و … را بر عهده داشت درگذشت.

140

گلزن هفته: مهدی طارمی

مهدی طارمی با گل خود در لیگ پرتغال در بازی خانگی مقابل پورتیمونس ، پورتو را با نتیجه 3 بر یک پیش انداخت. این اولین گل برای قهرمان فوتبال پرتغال ، مهاجم تیم ملی ایران بود. طارمی فصل گذشته عملکرد خوبی در خیابان ریو داشت و قصد دارد روند رو به رشد خود را در تیم پورتو ادامه دهد.

95

دکمه بازگشت به بالا