جامعه

ادامه افزایش ابتلا به کرونا با شیب ملایم/ خطر پیک مجدد بیماری

یکی از اعضای کمیته علمی ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا گفت که روند موارد کرونا با اندکی تمایل رو به افزایش است و گفت: “اگر افراد به مسافرت و جلسات خود ادامه دهند و پروتکل های بهداشتی را دنبال نکنند ، قطعاً این کار را خواهیم کرد آی تی.

مصاحبه با تیتر اول دکتر مسعود مردانی وی در مورد وضعیت بیماری Covid-19 و بستری شدن در بیمارستان در نتیجه آن اظهار داشت: “ما همچنان شاهد افزایش اندکی در تعداد Covid-19 هستیم. در روزهای اخیر میزان ابتلا به بیماری به طور قابل توجهی کاهش یافته است ، اما در حال حاضر بروز بیماری به تدریج افزایش می یابد.

وی با اشاره به سفرها و تجمعاتی که طی تعطیلات گذشته از پروتکل های بهداشتی پیروی نکرده است ، افزود: طی دو هفته حداکثر تأثیر آخرین سفر و اجتماعات بر بیماری عروق بیماری کرونا قلب را خواهیم دید.

وی گفت: در حال حاضر پیش بینی اینکه آیا وارد موج چهارم بیماری خواهیم شد غیرممکن است. “مطمئناً ، اگر مردم به مسافرت و برگزاری مراسم و مجالس و همچنین پروتکل های سلامتی مانند فاصله جسمی و اجتماعی ، ماسک زدن ، شستن ادامه دهند.” دست ها را نادیده بگیرید ، عدم تجمع و غیره ، قطعاً قله دیگری را تجربه خواهیم کرد و موج.

وی تأکید کرد: من مردم را تشویق می کنم تا آنجا که ممکن است برای جلوگیری از شیوع ویروس با هم کار کنند. اگر ویروس دوباره در کشور تشدید شود ، ممکن است دچار مشکلات بیشتری شویم. وضعیت فعلی ناامن است و حتی بدون آن نیز ممکن است از بین برود و بیماری در کشور دوباره ظاهر شود.

مردانی درباره وضعیت فعلی بستری شدن در بیماری کرونا گفت: “سطح بستری شدن در بیمارستان کمی بالاتر از قبل است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا