استان ها

اجرای برنامه های مفرح فرهنگی وهنری در منطقه آزاد انزلی

به گزارش تیتر اول از انزلی: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان با اجرای برنامه های مفرح فرهنگی و گردشگری همزمان با ایام الله دهه فجر با هدف ایجاد لحظات شادی برای خانواده های بازدیدکننده از صحنه تجاری و گردشگری منطقه است. روزها از کربان تا گدیر.

این برنامه ها شامل برگزاری مسابقات مفرح بین خردسالان، کودکان و با حضور خانواده ها می باشد. اجرای سرودهای مختلف با گروه کر کودکان و نوجوانان و اجرای نمایش های مختلف خیابانی است. هدف آن افزایش فضای تفریح ​​در خانواده ها است.

لذا نقد و بررسی گردشگری منطقه آزاد انزلی علاوه بر استفاده از امکانات تفریحی و ورزشی موجود در منطقه ساحلی، با خرید از مجتمع های تجاری در فاز تجاری و گردشگری منطقه که علاوه بر کالاهای وارداتی، با خرید کالا و محصولات تولید شده توسط تولیدکنندگان منطقه ای، استانی و ملی، فرصت ایجاد شده برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی به رقابت با نمونه های خارجی کمک می کند. در عین حال می توانند از صنایع دستی هنرمندان منطقه روستاوندا و استان گیلان استفاده کنند تا بتوانند سوغاتی هایی از فرهنگ صنایع دستی محلی مردم گیلان را نگهداری کنند.

از سوی دیگر مسافران اولین منطقه آزاد شمال کشور به عنوان مرکز و مرکز گردشگری شمال می توانند با فرصت های ایجاد شده توسط بخش خصوصی داخلی و خارجی خاطره خوبی برای خود و خانواده خود رقم بزنند. سرمایه گذاران در این زمینه و بزرگترین آکواریوم ایران هستند.علاوه بر تنوع قابل توجهی از رستوران ها، پارک پرندگان، آلاچیق ها، علاوه بر ورزش های آبی، از سواحل مختلف نیز استفاده می شود.

اجرای برنامه های مفرح فرهنگی هنری در منطقه آزاد انزلی

اجرای برنامه های مفرح فرهنگی هنری در منطقه آزاد انزلی

اجرای برنامه های مفرح فرهنگی هنری در منطقه آزاد انزلی

48

دکمه بازگشت به بالا