سلامت و تندرستی

تزریق واکسن کرونا در مجموعه تاریخی نیاوران

به گزارش شفافا ، روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اعلام کرد: مجتمع واکسیناسیون کوید 19 در ورودی مجتمع توسط شبکه بهداشت و درمان شمیرانات با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران ایجاد شد.

با توجه به تعطیلی موزه ها در شرایط فعلی ، مجتمع نیاوران تصمیم گرفت با تأسیس بخشی از این فضای پیچیده در اختیار مرکز بهداشت شمیرانات در جهت ایجاد پایگاه جامع واکسیناسیون Covid-19 ، گامی موثر در جهت نقش موزه اجتماعی خود بردارد. …

این کار به دنبال معاون فرهنگی مجتمع نیاوران با هدف همکاری در جهت جلوگیری از شیوع بیماری و تحقق عملکرد اجتماعی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به عنوان یک موزه انجام شد.

این پایگاه در ورودی مجموعه نیاوران برای خدمات دهی به مردم واقع شده است و تزریق دوزهای اول و دوم واکسن با توجه به اولویت و برنامه واکسیناسیون در کشور ، با توجه به شرایط و رویه های لازم انجام می شود.

رضا دبیری نژاد ، متصدی موزه و مدیر موزه Malecca نیز کمی قبل از افتتاح پایگاه واکسیناسیون در منطقه باز موزه دفاع مقدس اعلام کرد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: وقتی بحران پیش می آید ، همه م institutionsسسات باید مانند نهادها ، وضعیت فرهنگی و گاهی ظرفیت مکانی آنها ، که ممکن است پایه ای برای درمان باشد. بسیار زیبا است که قلعه نیاوران و موزه دفاع مقدس با همکاری بخشی از وزارت بهداشت محل های خود را به پایگاه مناطق واکسیناسیون تبدیل کرده اند. اکنون افراد اطراف این دو موزه با امید جدیدی به این موزه ها می روند و بدین ترتیب نقش اجتماعی موزه ها و محیط های مختلف متفاوت به نظر می رسد.

موزه ها از 6 آوریل 1400 کاملاً بسته شده اند و بیشتر شهرها قرمز شده اند و دیگر نمی توان از آنها بازدید کرد.

دکمه بازگشت به بالا