استان ها

باید در چارچوب نیازها و دغدغه‌های اولیای دانش‌آموزان گام برداریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا ، اسماعي عبداللهي از بوش ، با حضور در كلاس هاي آنلاين مجتمع آموزشي پسران سما بوشهر ، اظهار داشت: به دليل گسترش كرونرهاي ويروس كرونا و آنلاين ، بايد از قابليت هاي سخت افزاري مانند لپ تاپ ، دوربين ، وب كم و … برخوردار باشيد نیازها و نگرانی های والدین را تقویت کنید تا بتوانیم بهترین خدمات را برای دانش آموزان و والدین ارائه دهیم.

وی که از سیستم جدید دانشجویی آنلاین (SINAD) و نرم افزار و سخت افزار موجود در مدارس سما راضی است ، افزود: “ساما یک مجموعه است و باید مدارس مشابه کل استان را توسعه دهید و معلمان باید برای بهبود کیفیت آموزش تلاش کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: تحصیلات مهمترین چالش در دوره کرونا است و فضای مجازی از ظرفیت آموزشی بسیار خوبی برخوردار است و خانواده ها نظارت کامل بر دانشجویان دارند.

عبداللهی تأکید کرد که برای شناسایی بیشتر محوطه مدارس سما ، باید از مسئولان اداره آموزش عمومی استان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای بازدید از مدارس سما در استان دعوت شود.

افزایش تعداد دانش آموزان سام بوشر

باقر کریمی ، دبیر شورای سیاستگذاری استان بوشر ، همچنین نحوه تدریس معلمان در سیستم جدید دانشجویی آنلاین (SINAD) را توضیح داد.

عبدالخالقس بردخونی ، مدیر مجموعه آموزش پسران سما بوشهر نیز با ارائه آمار دانش آموزان اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ، سطح پیش دبستانی نداشتیم ؛ اما در دبیرستان دوم شاهد افزایش دانش آموزان بودیم. افزایش یافت.

انتهای پیام / 4121/4062 /

دکمه بازگشت به بالا