استان ها

اجرای زیرساخت های فناورانه در پایانه جدید مسافری فرودگاه بین المللی کیش

بر اساس اخبار آنلاین کیشا ، نعمت الله ترکی ، معاون توسعه ، مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ، صبح پنجشنبه ، 27 دسامبر ، با حضور گیشامحسین مظفری ، رئیس و مدیر عامل ، معاون و برخی از مدیران سازمان منطقه آزاد کیشا. بیش از 70٪

در این بازدید ، نعمتولا ترکی از حمایت های وزارت راه و شهرسازی و تلاش های سازمان منطقه آزاد کیشا برای تکمیل پروژه ترمینال مسافربری فرودگاه بین المللی کیشا قدردانی کرد و گفت: “مدیریت صحیح مدیر اجرایی منطقه آزاد کیشا و همکاران فعال شاهدا ، ما پیشرفت چشمگیری داریم.

وی افزود: با تحقیق و بررسی روی سیستم BIM (یکی از پیشرفته ترین و پیشرفته ترین فن آوری هایی که به طور گسترده در جهان مورد استفاده قرار می گیرد) در ساخت ترمینال مسافربری در فرودگاه بین المللی کیش ، این منطقه یک نمونه ملی موفق برای پروژه های فن آوری خواهد بود. گرفتن

معاون توسعه ، مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ورود اولیه غلامحسین مظفری به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیشا به منطقه ، پایانه مسافربری فرودگاه کیشا 35٪ پیشرفت فیزیکی داشت ، افزود: خوشبختانه امروز بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی به کار خود ادامه می دهد.

نعمت الله ترکی اعلام کرد: کلیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز پایانه مسافربری خریداری شده است و با تلاش شبانه روزی و مدیریت مدبرانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیشا ، این مجموعه در شش ماه اول سال 1400 به بهره برداری می رسد.

تومان با اشاره به چالش جدی تأمین منابع پروژه برای پروژه در سال گذشته ، 3 میلیارد دلار گفت: هزینه های ساخت پروژه با ایجاد یک شرکت دانش بنیان با تخصص فنی و مهندسی در مرکز نوآوری کیش و استفاده از فناوری های جدید 50 درصد کاهش می یابد. که هزینه تکمیل ساخت ترمینال مسافربری در فرودگاه کیش 1500 میلیارد گوجه فرنگی برآورد شده است.

وی اجرای این طرح را “ورود به بازار سرمایه و استفاده از اوراق قرضه صکوکا” به عنوان یک راه حل موثر برای تأمین اعتبار ساخت ترمینال مسافربری در فرودگاه بین المللی کیش عنوان کرد و گفت: این طرح باید به عنوان الگوی م effectiveثر برای پروژه های بزرگ در سراسر کشور اجرا شود.

معاون توسعه ، مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از طرح های اجرایی منطقه آزاد کیش ، سیستم BIM (مدل سازی اطلاعات ساختمان) در ترمینال جدید فرودگاه بین المللی کیش است که از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار با مشارکت دانشگاه شهیدا بتستی و رهبری سازمان منطقه آزاد کیش آغاز شد.

نعمتولا ترکی اظهار داشت: اجرای پروژه های ملی با مشارکت و مشارکت جوانان خلاق و توانمند موجب پیشرفت ، توسعه و شکوفایی کشور می شود که این امر حاکی از وجود تخصص در مجموعه مراکز تحقیقاتی ایران است.

ترکها گفتند که ایجاد تبادلات علمی ، تحقیقاتی و تخصصی بین پروژه های نوظهور و شرکتهای دانش بنیان منجر به توسعه پروژه و کاهش 20 درصدی در تأمین تجهیزات خارجی و اتکا به محصولات محلی در منطقه شده است.

گفتنی است ترمینال مسافربری فرودگاه بین المللی کیش با ظرفیت 6 میلیون مسافر در سال و امکان ارائه خدمات مطابق با استانداردهای جهانی مجهز به 13 پله برقی ، 12 دستگاه آسانسور و 6 پل تلسکوپی است که در شش ماه اول سال 1400 وارد می شود.

46

دکمه بازگشت به بالا