استان ها

سه طرح فناورانه در دانشگاه بین‌المللی چابهار مصوب شد

به گزارش تیتر اول از چابهار ، ناصر ابروش اعلام کرد: با حضور عبدولا ، تاسیس شرکت های تولید مثل مانند مدرسه تجارت بین الملل و شتاب دهنده ها در زمینه صنایع خلاق و استارت آپ ها و همچنین طرح منطقه ویژه فناوری تایید شده. رحیم کردی ، رئیس هیئت امنا و سایر اعضا. چنین پروژه هایی از نظر نوآوری و تجارت در سواحل مکران و مأموریت منطقه آزاد چابهار تعریف می شوند ، دارای یک مرکز نفوذ بین المللی و منطقه ای و یک شبکه فناوری هستند و اشتغال جوانان و نیاز به صنایع سنگین و سبک را در این کشور فراهم می کنند. آینده نزدیک.

وی ادامه داد: در این جلسه به روزرسانی آیین نامه های مالی و بازرگانی و همچنین حقوق پرسنل آموزشی و سایر اعضای هیئت علمی تصویب شد.

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار گفت: هیئت امنا تصویب دوره های دانشگاه را بر اساس سند چشم انداز و مأموریت هایی به ساحل مکران از سال 1400 تا 1401 تصویب کرد.

وی گفت: اجرای پروژه های زیربنایی و تجاری برای توسعه فناوری و نوسازی دانشگاه از دانشگاه های نسل سوم تا چهارم و این دانشگاه در تلاش است تا به دانشگاه های بین المللی و کار محور برسد. این موارد توسط هیئت امنای دانشگاه بین المللی چابهار تأیید شده است.

گفتنی است تصمیمات اصلی دانشگاه بین المللی چابهار به تصویب هیئت دولت می رسد.

دانشگاه بین المللی چابهار به دانشجویان مقطع کارشناسی فرصت تحصیل در رشته های ساخت و ساز ، مهندسی معدن ، کامپیوتر ، بانک ، مدیریت بازرگانی ، مدیریت صنعتی ، انگلیسی و ادبیات ، آموزش ، حقوق ، اقتصاد و مهندسی معماری را می دهد.

48

دکمه بازگشت به بالا