استان ها

فرودگاه خرم آباد از مجهزترین فرودگاه‌های کشور است

به گزارش تیتر اول لرستان، علی کاملی دقایقی پیش در گفتگوی تلفنی با خبرنگار تیتر اول با اشاره به موقعیت فرودگاه هرم آباد گفت: .

وی افزود: آسفالت باند، ارتقاء، امکانات جدید، ترمینال مدرن و سایر اقدامات عمرانی و فنی انجام شده برای توسعه و تجهیز فرودگاه، فرودگاه هرم آباد را مجهزتر از گذشته کرده و فرودگاه هرم آباد را به یکی از مجهزترین فرودگاه های کشور تبدیل کرده است.

مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد با بیان اینکه پروازها 5 روز در هفته از فرودگاه انجام می شود، تصریح کرد: این پروازها توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام می شود و به استثنای روزهای دوشنبه و پنجشنبه، پروازهای هواپیمایی ماهان به مقصد هرم آباد در روزهای دیگر انجام می شود.

علی کاملی همچنین از لغو پروازهای ایران ایر در این فرودگاه خبر داد و گفت: متأسفانه این پروازها به دلیل کمبود ناوگان ایران ایر انجام شد که البته با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری انجام شد و نیاز به راه اندازی بود. پروازها در لرستان» خواستار از سرگیری پروازهای ایر در هرم آباد شدیم و بنا به درخواست استاندار، مجمع نمایندگان استان و سایر مسئولین در حال ادامه از سرگیری این پروازها هستیم.

مدیر فرودگاه شهدای کرم آباد به تمایل یک آژانس مسافرتی داخلی برای راه اندازی پرواز کربلا در هرم آباد اشاره کرد و گفت: یکی از آژانس های مسافرتی در این زمینه درخواستی داشت و ما آمادگی و اطمینان خود را برای راه اندازی این پرواز اعلام کردیم. آژانس پرواز.” امیدواریم این پرواز در هرم آباد نیز برقرار شود.

48

دکمه بازگشت به بالا